نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
275
-
الف
+

بازیگر «یوسف پیامبر»؛ از خدا خواستم برای ایفای نقش «یعقوب نبی(ع)» یاری ام کند

«محمود پاک نیت» در یک برنامه تلویزیونی درباره چالش های ایفای نقش خود در سریال «یوسف پیامبر» می‌گوید.

سریال«یوسف پیامبر» به جز روزهای پنجشنبه هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

«محمود پاک نیت» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در یک مصاحبه تلویزیونی در پیوند با ایفای نقش «یعقوب نبی (ع)» در این سریال عنوان کرد: یکی از همکاران زنده یاد «فرج الله سلحشور» من را به دفتر کار وی دعوت کرد و سلحشور متن فلمنانه این اثر را برای مطالعه نزد من سپرد که بسیار طولانی بود و حدود 2 هفته خواندن آن طول کشید.

«پاک نیت» اظهار داشت: در قرار ملاقات بعدی با آقای سلحشور  پس از مطالعه متن، نظرم را در خصوص فلمنامه جویا شد؛ چون من اکثراً در تلویزیون و سینما نقش های منفی بازی کردم پنداشتم که قرار است به جای یکی از کرکترهای منفی این قصه بازی کنم اما کارگردان سریال من را برای بازی در نقش « حضرت «یعقوب (ع)» انتخاب کرد که به شدت از این تصمیم وی غافلگیر شدم.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» افزود: پس از اعلام موافق خود برای بازی در نقش «یعقوب»، زمانی که به خانه رسیدم از دغدغه زیاد تمام شب بیدار بودم چوب بازی در نقش شخصیت های مذهبی همچون پیامبران که رسالتی در پیوند با مردم بر عهده دارند و در مسائل مذهبی ما جایگاه ویژه ای دارند دشواری های خاص خود را دارد به شدت نگران بودم که اگر نقش خوب درنیاید تکلیف من چه خواهد شد؟در همین فکر بودم که گریه ام گرفت و با تمام وجود از خداوند متعال در خواست یاری کردم.

سریال «یوسف پیامبر» تاکنون از بیش از 110 شبکه تلویزیونی در کشورهای مختلف نشر شده است و مورد استقبال بالای شهروندان این کشورها قرار گرفته است و هنوز هم علاقه مندان بسیاری دارد.

قابل ذکر است تا کنون سریال های «پدر سالار»، «نفس گرم»، «پرده نشین»، «مینو»، «روزی روزگاری»، «پدر سالار»، « پس از باران»، «روشن تر از خاموشی»، «شب دهم»، «ساختمان 85»، «گشت ویژه»، «در چشم باد »، «هتل پیاده رو»، «هفت سنگ»، «پریا»، «نوار زرد2» و «گیل دخت» با بازی «محمود پاک نیت» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

استقبال مخاطبان «ساحل عاج» از سریال «یوسف پیامبر»

رضایت مندی مخاطبان آی فیلم2 از نشر دوباره سریال «یوسف پیامبر»

بازیگر «یوسف پیامبر» با یک سریال جدید به قاب تلویزیون بازمی گردد

«یوسف پیامبر» جذاب ترین سریال ماه رمضانی از نگاه مخاطبان آی فیلم 2 در افغانستان +ویدیو

کدام بازیگر قرار بود نقش «یوزارسیف» را بازی کند؟

استقبال مخاطبان خارجی از سریال های «یوسف پیامبر»، «مردان آنجلس» و «مریم مقدس»

م ا

نظر شما
ارسال نظر