نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5471
-
الف
+

بازیگر «یوسف پیامبر» با فلم «قصه عشق پدرم» به سینما می آید

«مصطفی زمانی» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» با فلم سینمایی «قصه عشق پدرم» به سینما می آید.

به گزارش آی فیلم 2،«مصطفی زمانی» بازیگر نقش یوزارسیف در سریال «یوسف پیامبر» با فلم سینمایی «قصه عشق پدرم» به سینما می آید.

فلم سینمایی «قصه عشق پدرم» دومین ساخته سینمایی «محمدرضا ورزی» می باشد که به تهیه کنندگی «محمدرضا شریفی نیا» در سال 1390ساخته و در سال 1391در جشنواره فجر به نمایش گذاشته شداما اکران عمومی آن به تعویق افتاد. این فلم در اکران‌های مردمی خود در دو روز اول جشنواره فلم فجر ایران با استقبال چشمگیر تماشاگران مواجه شد.

«مصطفی زمانی»، زنده یاد «چنگیز جلیلوند»، «مهراوه شریفی‌نیا»، «بهنوش طباطبایی»، «محمد رضا شریفی‌نیا» و «امیریل ارجمند» از بازیگران این فلم هستند.

1111

«قصه عشق پدرم» داستان مردی به نام «حاج محمود» را روایت می‌کند که سالها منتظر برگشتن پسرش از میدان نبرد مانده و به دفعات این موضوع را از طرق مختلف پیگری کرده است. دیگران بار‌ها به او گفته اند فرزندش شهید شده و دیگر امیدی به بازگشت او نیست، اما حاج محمود همچنان منتظر است.

محمدرضا ورزی کارگردان نام آشنای ایرانی که سریال هایی چون «تبریز در مه»، «سال‌های مشروطه»، «عمارت کلاه فرنگی»، «مظفرنامه»، «پدرخوانده» و سریال «معمای شاه» را برای صدا و سیمای ایران ساخته است.

او همچنین در سینما نیز قبل از «قصه عشق پدرم» فلم «ابراهیم خلیل‌الله» را کارگردانی کرده است.

محمدرضا ورزی، در یک مصاحبه درباره این فلم گفته است: یک دل نوشته‌ای را در مقام پدر و اکرام آن در حد بضاعت خود ساختم. این فلم به مقام پدر تقدیم شده است.

زنده یاد «چنگیز جلیلوند»؛ که بیشتر به عنوان یک دوبلور خاطره ساز در اذهان عمومی نقش بسته در این فلم با ایفای نقش پدر «حاج محمود»، چهره تازه‌ای از هنر خود را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است «مصطفی زمانی» بازیگر با استعداد تلویزیون و سینمای ایران در تاریخ 30 جوزا سال 1361 چشم به جهان گشود.

وی از سال ۱۳۸۵ پا به عرصه تلویزیون و سینما گذاشت و با سریال «یوسف پیامبر»به مردم معرفی شد. او در میان کاندیداهای زیاد برای نقش «یوسف»، توسط «فرج‌الله سلحشور» انتخاب شد.

زمانی در سریال های «در چشم باد» ، «شهرزاد» و «نهنگ آبی» نقش آفرینی داشته است.

فلم های «کیفر»، «قصه پریا»، «بوی گندم»، «سوت پایان»، «خط ویژه»، «جامه دران»؛ «ماهی سیاه کوچولو»، «یک روز بخصوص»، «لابی»، «سارا و آیدا» و «ری را» از جمله آثاری هستند که این بازیگر ایرانی در آن نقش داشته است.

در پیوند با این خبر بخوانید :

«مصطفی زمانی» بازیگر «روز ششم» شد

سکانسی از سریال «یوسف پیامبر» به بهانه 38 سالگی «مصطفی زمانی»

«مصطفی زمانی»: با حمایت های مرحوم «سلحشور» بازیگر نقش «یوسف پیامبر» شدم

نمایش فلم «سارا و آیدا» با بازی «مصطفی زمانی» در روسیه

مصطفی زمانی: داستان عاشقی تعریف کردنی برای مردم ندارم!

نقش های متفاوت و ماندگار «مصطفی زمانی» بازیگر سریال پربیننده «یوسف پیامبر»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
نصرت الله رادمنش:

بسیار عالی است آقای « مصطفی زمانی» هنرپیشه فوق العاده ای است.