نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9685
-
الف
+

نقش های متفاوت و ماندگار «مصطفی زمانی» بازیگر سریال پربیننده «یوسف پیامبر»

«مصطفی زمانی» در اولین تجربه بازیگری اش توانست یکی از بهترین نقش هایش را به نمایش بگذارد و پس از آن در فلم های سینمایی «پریناز »، «جیب بر خیابان جنوبی» ،« جامه دران» و «یک عاشقانه ساده» خوش درخشید.

به گزارش آی فیلم2، «مصطفی زمانی »بازیگر با استعداد تلویزیون و سینمای ایران در تاریخ 30 جوزا سال 1361 چشم به جهان گشود.

زمانی فرزند سوم خانواده است؛ 3 برادر و یک خواهر دارد. او  گواهینامه فراغت خود را در رشته «مدیریت تکنالوژی» از دانشگاه آزاد تهران کسب کرد.

هنگامی که سریال «یوسف پیامبر» از تلویزیون ایران نشر شد خیلی ها متعجب شدند که چرا «فرج الله سلحشور» کارگردان این سریال به یک بازیگر بی‌تجربه اعتماد کرده و کرکتر مرکزی سریالش را به او داده است اما زمانی با بازی خیره کننده خود توانست نظر منتقدانش را به خود جلب کند.

ماجرای انتخاب شدن آقای زمانی برای ایفای نقش «یوزارسیف» هم جالب است؛ در حالی که 3 هزار نفر برای ایفای این نقش تست داده بودند او توانست رقیبان خود را کنار زند و با قراردادی عجیب اولین سریال کارنامه هنری خود را ثبت کند.

در قرار داد آقای زمانی با عوامل سریال «یوسف پیامبر» آمده بود که اگر چهره بهتری از این هنرپیشه پیدا شود، او از کار کنار گذاشته می شود.

بعد از ثبت قرارداد برای این سریال و برای نقش آفرینی بهتر ، بازیگر نقش یوزارسیف به کلاسهای سوارکاری، بدنسازی و شمشیر بازی رفت و حتی به خاطر فشارهای حاکم بر فضای کار 2 بار از ادامه همکاری انصراف داد.

شهرتی که پس از یوسف پیامبر نصیب مصطفی زمانی شد، آن‌چنان یک‌شبه هم به دست نیامده بود و یوزارسیف حاصل ماه‌ها تمرین و تلاش او بود که بیننده فقط در 45 قسمت آن را تماشا می کرد.

«در چشم باد» دومین تجربه بازیگری آقای زمانی بود و پس از آن در سال ۱۳۸۸ اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فلم سینمایی «آل» اثر بهرام بهرامیان به دست آورد.

مصطفی زمانی در پریناز

مصطفی زمانی در فلم «پریناز» به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال1389 تجربه متفاوت دیگری کسب کرد و برای اولین بار با نقش و گریمی کاملاً متفاوت مقابل کمره رفت.

مصطفی زمانی با گریمی متفاوت در جیب بر خیابان جنوبی

او در فلم «جیب بر خیابان جنوبی» ساخته «سیاوش اسعدی» در سال 1390 با نقشی متفاوت تر از نقش های قبلی اش مقابل کمره رفت.

مصطفی زمانی در این فلم ایفاگر نقش «کاوه» بود و نقشی متفاوت را بازی کرد و با هنرپیشه هایی «امیر جعفری»، «لیلا بلوکات»، «بهناز جعفری» و «هومن برق نورد» هم بازی بود.

بازی متفاوت مصطفی زمانی در قصه عشق پدرم

زمانی برای بازی فوق العاده خود در فلم «قصه عشق پدرم» جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را در جشن سینمای ایران دریافت کرد. او در این فلم با بازیگرانی مانند «بهنوش طباطبایی» و «محمدرضا شریفی نیا» همکاری می کرد.

«یک عاشقانه ساده» فلم دیگری از مصطفی زمانی بود که در در جشنواره فلم فجر دیده شد و مصطفی زمانی برای بازی در این فلم کاندید بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

یک عاشقانه ساده فلمی از سامان مقدم در سال 1390 است که بازیگرانی چون «مهناز افشار»، «همایون ارشادی»، «فرهاد آییش»، «احمد مهران فر»، «آتیلا پسیانی» و «مهراوه شریفی نیا» همراه با آقای زمانی نقش بازی کرده اند.

«جامه دران» فلمی به کارگردانی «حمیدرضا قطبی» در سال 1393 بود که مصطفی زمانی با گریمی متفاوت در آن به ایفای نقش پرداخت.

مصطفی زمانی در فلم سینمایی «جامه دران» ایفاگر کرکتر «محمود حسین» بود و در این فلم با هنرمندانی چون «مهتاب کرامتی» ،« باران کوثری» ، پگاه آهنگرانی» و «افسر اسدی» هم بازی بود.

در پیوند با این خبر بخوانید:

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

چهره جدید بازیگر نقش کودکی «یوسف پیامبر»

مصطفی زمانی چگونه برای بازی در سریال «یوسف پیامبر» انتخاب شد؟

زمانی که از این دنیا بروم همه مرا با نام «یوسف پیامبر» می شناسند

مصطفی زمانی: مردم از من شفا می خواستند

نقش جنجالی «مصطفی زمانی» در «نهنگ آبی»

«مصطفی زمانی» در دورهمی

شایعه ای عجیب پیرامون بازیگر سریال «یوسف پیامبر»

ب م

نظر شما
ارسال نظر