نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2802
-
الف
+

«آرش» سریال «کیمیا» بیشترین رای را از مخاطبان آی فیلم2 به دست آورد

مخاطبان آی فیلم2 در آخرین نظرسنجی این شبکه به نقش «پوریا پورسرخ» در سریال «کیمیا» رای دادند.

به گزارش آی فیلم2، سینما و تلویزیون ایران بازیگران توانمند بسیاری دارد که در ژانرهای مختلف ایفای نقش کرده و خوش درخشیده اند.

«پوریا پورسرخ» یکی از بازیگران مشهور ایران است که در فلم ها و سریال های متعددی حضور داشته و محبوبیت بالایی نزد مخاطبان دارد.

شبکه آی فیلم2 نیز چندین سریال با نقش آفرینی پوریا پورسرخ به نشر رسانده که با استقبال فراوان مخاطبان این شبکه همراه بوده است.

برهمین اساس در بخش نظرسنجی سایت آی فیلم2 سوالی را طراحی کردیم تا نظرات بینندگان را درپیوند با بهترین نقش  پوریا پورسرخ در سریال های نشر شده جویا شویم.

اشتراک کنندگان در این نظرسنجی نقش آقای «پوریا پورسرخ» در سریال «کیمیا» که هم اکنون در حال نشر است را بیش از سایر سریال ها پسندیدند و سریال کیمیا بیشترین آرا را به خود اختصاص داد.

سریال های «وفا»، «شکرانه» و «مرد نقره ای» به ترتیب در رتبه های بعدی این نظرسنجی قرار گرفتند.

«پوریا پورسرخ» زاده ۴ سرطان(تیر) 1356 هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی دارای مدرک دکترای فیزیولوژی گیاهی است و اوایل دهه 80 در کورس های بازیگری «محمد حسین لطیفی» اشتراک نمود.

 پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال «وفا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌عنوان چهره‌ای جدید در تلویزیون ایران مطرح شد و پس از آن، این راه را با نقش آفرینی کرکترهای متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

وی در همین سال با حضور در فلم «روز سوم» نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

پورسرخ همچنان بازیگری را با تلاش و جدیت و با ایفای نقش‌های متفاوت ادامه می‌دهد و سریال‎هایی چون «کیمیا»(1394)، «ماتادور»(1391)، «سقوط آزاد»(1390)، «پایتخت»(1389)، «رستگاران»(1388)، «روز حسرت»(1387)، «صاحبدلان»(1385) و فلم هایی مانند «آقای الف»(1391)، «گلوگاه شیطان»(1389)، «روز رستاخیز»(1389)، «آناهیتا»(1387) و ... در کارنامه‌ این هنرمند با استعداد ایران به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال کیمیا 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
آیلین خلیل زاده

من در سریال کیمیا به نقش پوریا پور سرخ رای می هم