نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4532
-
الف
+

«مریم سعادت» : شهرتم را از «زی زی گولو» دارم

«مریم سعادت» : بسیاری ها من را هنوز با نام «خانم جمالی» می‌شناسند و این برایم بسیار خوشایند است .

به گزارش آی فیلم 2  ، «مریم سعادت» بازیگر سینما و تلویزیون ایران به تازگی در یک مصاحبه با بیان این که باید به بازیگران این فرصت را داد که خودشان را در ژانرهای مختلف بسنجند ، از کرکتر مورد علاقه خودش طی سال های کاری اش سخن گفت.

«مریم سعادت» با اشاره به این که امروزه خنداندن مردم سخت تر شده ، گفت : با این همه من این سختی کار را دوست دارم چون همیشه با مردمی باهوش طرف بوده‌ام. استفاده همیشگی از یکسری بازیگر ثابت در کارهای کمیدی، اجتماعی، پولیسی و هر نوع کار دیگری اشتباه است.

«سعادت» در ادامه تأکید کرد : باید به بازیگران این فرصت را داد که خودشان را در ژانرهای مختلف بسنجند؛ بسیاری ها در آن زمان این انتقاد را داشتند که چرا «فتحعلی اویسی» قرار است کرکتر طنز بازی کند. این در حالی بود که او توانست کرکتر «آقای کاووسی» را به خوبی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه کار کردن برای کودکان این روزها بسیار سخت شده است، به تسنیم گفت : من به کار کودک به شدت علاقه دارم و هر وقت به من کار کودک پیشنهاد دهند، از آن استقبال می‌کنم؛ در هر زمینه‌ای چه کارگردانی، چه صداپیشگی و چه بازیگری.

«سعادت» در پاسخ به این سوال که کدام کرکترتان را بیشتر دوست دارید ، گفت: برای من کرکتر «اعظم خانم» در «قصه‌های تا‌به‌تا» تافته‌ای جدا‌بافته است. من شهرتم را از «زی‌زی‌گولو» دارم و بسیاری ها من را هنوز با نام «خانم جمالی» می‌شناسند و این برایم بسیار خوشایند است .در واقع من با این کرکتر بود که در ذهن‌ها ماندگار شدم.

بازیگر سریال «قصه‌های تابه‌تا» در پایان افزود : بازی در این سریال از اولین تجربه‌های بازیگری من بود و خیلی به آن مسلط نبودم. بیشتر به خود شخصیت داستان مسلط بودم تا بازیگری در مقابل دوربین ، اما با همه این ها خدا را شکر کرکتر «اعظم‌ خانم» مورد پسند مخاطبان واقع شد.

گفتنی است که سریال های «دردسرهای عظیم1 و 2» و «قصه های تا به تا» با نقش آفرینی «مریم سعادت» سال گذشته از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسید.

بیشتر بخوانید : 

«زی زی گولو» گودیگک قهرمان در قاب تلویزیون ایران

بازیگر سریال «قصه های تا به تا» از عشق رویایی خود گفت

کرکتر «امیر آقای جمالی» زی زی گولو در گذر زمان

م ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین