نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
175
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدیدترین ویدیوهای هفته اخیر در اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک راه ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم و سریال های جدید و هم چنان سکانس های از فلم و سریال را نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پربازدید ترین سکانس هایی که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سریال «خانه به دوش» طی هفته اخیر در لیست پربازدیدترین ویدیوهای صفحه اینستاگرام آی فیلم2 قرار گرفت و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

این سریال به کارگردانی «رضا عطاران» تولید سال 1383 خورشیدی می باشد.

«رضا عطاران»، «حمید لولایی»، «مریم امیرجلالی»، «علی صادقی»، «آناهیتا همتی»،«خشایار راد»، «بهنوش بختیاری»، «غلامحسین لطفی» و «فلور نظری»در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این سریال درباره «ماشاالله» مردی خانواده‌دوست و زحمتکش است که تمام تلاش خود را برای کسب روزی حلال می‌نماید، اما باز هم با مشکلات اقتصادی روبروست.

او یک شب به طور اتفاقی با شخصی به نام بیات آشنا شده و به پیشنهاد او را برای انجام کاری پرسود و منفعت پاسخ مثبت می‌دهد تا بتواند خانواده‌اش را از نقصان اقتصادی نجات دهد، اما ...

خانه به دوش

سریال «ستایش» بار دیگر در لیست پربازدیدترین ویدیوهای صفحه اینستاگرام آی فیلم2 قرار گرفت و مورد استقبال گرم مخاطبان قرار گرفت.

فصل اول سریال «ستایش» محصول سال 1389 خورشیدی است.این سریال داستان دختر جوانی به نام «ستایش» را به تصویر می کشد که از یک خانواده سنتی است و در گیر و دار گریز برادرش «محمد» از عسکری و مهاجرت غیر قانونی او از ایران، به دوست برادرش «طاهر فردوس» دل می‌‌بندد.

«داریوش ارجمند»، «سیما تیرانداز»، «نرگس محمدی»، «مهدی سلوکی»، «فریبا نادری» و... از بازیگران این سریال هستند.

سریال ستایش

ستایش

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر