نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
203
-
الف
+

خاطره «نفیسه روش» از سریال «ساختمان 85»؛ از فخیم زاده می ترسیدم!

«نفیسه روشن» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ویژه برنامه «عیدانه» آی فیلم2 از خاطرات خود در سریال «ساختمان 85» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «نفیسه روشن» بازیگر تلویزیون و سینمای ایران، در ویژه برنامه عید سعید فطر شبکه آی فیلم2 تحت نام «عیدانه» از خاطرات دنیا بازیگری اش گفت.

«نفیسه روشن» با اشاره به خاطرات خود در سریال «ساختمان 85» گفت: سریال «ساختمان 85» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده» جزو بهترین کارهای من می باشد و ما برای اتمام این کار تقریبا یک و نیم سال درگیر بودیم و آن زمان من از آقای فخیم زاده خیلی می ترسیدم و حتی گاهی باعث می شد اشتهایم را کاملا از دست بدهم، اما به مرور زمان که با وی بیشتر آشنا شدم، فهمیدم که برعکس تصور اولی ام آقای فخیم زاده چقدر قلب مهربانی دارد.

«نفیسه روشن» از جمله بازیگران محبوب سینما ایران می باشد که در سریال هایی چون «فقط به خاطر تو»، «کمکم کن»، «تب سرد»، «غریبانه»، «مردان کوچک»، «خوش غیرت»، «او یک فرشته بود»، «کلانتری»، «باران بهاری» به ایفای نقش پرداخته است.

ویژه‌ برنامه عید سعید فطر، تحت عنوان برنامه «عیدانه» به کارگردانی «مسعود عسگری»، نویسندگی «نغمه نائینی» و گردانندگی «سید بشیر موسوی» و «نادیا پروانی» در شبکه جهانی آی فیلم2 تهیه و نشر شد.

در ویدیوی فوق، صحبت های «نفیسه روشن» بازیگر ایرانی را در ویژه برنامه «عیدانه» به مناسبت عید سعید فطر 1403 تماشا می کنید.

برای تماشای ویژه برنامه «عیدانه» آی فیلم2 اینجا کلیک کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر
ساناز از هرات

ویژه برنامه عید فطر بسیار جذاب بود مخصوصا بازیگران ایرانی که درباره افغانستان صحبت می کردند برایم خیلی جذابیت داشت.