نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
200
-
الف
+

خاطره خنده دار «نفیسه روشن» از اولین حضور خود در قاب تلویزیون

«نفیسه روشن» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ویژه برنامه «عیدانه» آی فیلم2 از اولین خاطره خود در دنیا بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «نفیسه روشن» بازیگر تلویزیون و سینمای ایران، در ویژه برنامه عید سعید فطر شبکه آی فیلم2 تحت نام «عیدانه» از خاطرات دنیا بازیگری اش گفت.

بانو روشن اولین خاطره خود در دنیای بازیگری را اینگونه تعریف کرد: وقتی وارد صنف (کلاسهای) بازیگری می شویم، یک سری مسایل را به صورت تئوری یاد می گیریم و بخش عملی آن را باید در روی صحنه های واقعی تجربه کنیم، در یک کار تاریخی که مسولیت کارگردانی اش با مرحوم «شهنواز» بود، به عنوان بازیگر در روی صحنه حاضر شدم و هنوز با خیلی از اصطلاحات آشنا نبودم، در سکانسی که در شهرک «غزالی» ضبط می کردیم، هنگام حرکت به من گفتند «صدا رفت» و «دوربین رفت» و من هم چنان ایستاده بودم، بعدش مرحوم «شهنواز» گفت: چرا بازی نمی کنی؟ و من بعدها فهمیدم «صدا رفت» یعنی همان «حرکت» است و این برایم خیلی جالب بود.

«نفیسه روشن» از جمله بازیگران محبوب سینما ایران می باشد که در سریال هایی چون «فقط به خاطر تو»، «کمکم کن»، «تب سرد»، «غریبانه»، «مردان کوچک»، «خوش غیرت»، «او یک فرشته بود»، «کلانتری»، «باران بهاری» به ایفای نقش پرداخته است.

ویژه‌ برنامه عید سعید فطر، تحت عنوان برنامه «عیدانه» به کارگردانی «مسعود عسگری»، نویسندگی «نغمه نائینی» و گردانندگی «سید بشیر موسوی» و «نادیا پروانی» در شبکه جهانی آی فیلم2 تهیه و نشر شد.

در ویدیوی فوق، صحبت های «نفیسه روشن» بازیگر ایرانی را در ویژه برنامه «عیدانه» به مناسبت عید سعید فطر 1403 تماشا می کنید.

برای تماشای ویژه برنامه «عیدانه» آی فیلم2 اینجا کلیک کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر