نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
271
-
الف
+

به بهانه سالگرد تاسیس شبکه آی فیلم2؛ مصاحبه اختصاصی با مدیر آی فیلم2

مدیر آی فیلم2 در آستانه سالگرد تاسیس آی فیلم2 از برنامه های آتی این شبکه جهانی خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «سید مرتضی اصغری» مدیر شبکه جهانی آی فیلم2 در آستانه ششمین سالگرد این شبکه، آی فیلم2 را به عنوان نماد اشتراکات فرهنگی و آیینی ملل ایران، افغانستان و تاجیکستان یاد کرد و تقویت فرهنگ فارسی زبانان را مهم ترین رسالت این کانال دانست.

«آقای اصغری» ضمن قدردانی از عملکرد مدیران قبلی این کانال تلویزیونی، بیان داشت: هر آنچه که ما امروز داریم قطعاً نتیجه زحمات مدیران پر تلاش و دلسوز گذشته این شبکه است که یک مسیر مشخص را برای رشد و پویایی آی فیلم2 مشخص کردند تا ما در کنار نشر فلم سریال های تولید سازمان صدا و سیمای ایران، برنامه های تولیدی خود این شبکه یعنی «نواهنگ»، «برد برد» و «پنجره آی فیلم» را گسترش بدهیم.

مدیر آی فیلم2 درپیوند با برگزاری مسابقه خوانندگی «نواهنگ» اظهار داشت: از آن جا که فرهنگ آمیخته با هنر است و موسیقی یکی از شاخه های هنر می باشد، «نواهنگ» بهترین کار هنری برای جامعه کشورهای فارسی زبان، به خصوص افغانستان است.

وی در ادامه افزود: ما این روزها شاهد برگزاری چهارمین فصل این مسابقه هستیم و کارمندان شبکه آی فیلم2 و گروه تولید این مسابقه با استفاده از تجریبات سال های قبل در جهت ارتقا و کیفیت بهتر «نواهنگ» تلاش می کنند.

مدیر آی فیلم2 همچنین از برگزاری فصل بعدی «نواهنگ» خبر داد و بیان داشت: با به اتمام رسیدن فصل چهارم «نواهنگ»، ما در حال برنامه ریزی فصل های بعدی این مسابقه در خزان سال آینده هستیم تا بتوانم نواهنگ را با کیفیت بهتر تهیه نماییم.

به دنبال استقبال گسترده افغانستانی ها و مهاجرین مقیم ایران و فارسی زبانان دیگر کشورهای آسیای مرکزی  از فلم و سریال های ایرانی، 26 حوت / اسفند 1396 ، تلویزیون فارسی زبان آی فیلم ۲  به عنوان نماد اشتراک فرهنگی و آیینی ملت های ایران، افغانستان و تاجیکستان، افتتاح شد.

مصاحبه کننده: سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر