نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
834
-
الف
+

امروز در «ستاره حیات» می بینید؛ تصمیم سرنوشت ساز«ستاره» و «مهتاب»

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «ستاره حیات» را تماشا می کنید.

امروز در قسمت آخر سریال «ستاره حیات» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «رضا» یکی از پرسنل آمبولانس می باشد که از دختر رئیس خود «مهتاب میلانی» خواستگاری می کند اما به خاطر ترس از یک بیماری خانوادگی و همچنین تغییر ناگهانی موقعیت کاری اش با شک و تردید های «مهتاب» روبرو می شود؛ از سوی دیگر «ستاره» که بعد از مرگ همسرش به همراه تنها دختر خود زندگی می کند بالاخره بعد از مدتی درگیری در یک دوسیه حقوقی در محکمه تبرئه می شود و برای سامان دادن به زندگی اش با کمک و همراهی «لیلا» در نهایت تصمیم می گیرد تا با خواسگار خود «بیات» ملاقات کند و ... 

به گزارش آی فیلم 2، «ستاره حیات» به کارگردانی «جواد ارشاد» محصول سال 1392هجری خورشیدی است.

این سریال تلویزیونی روایتگر داستان افرادی وظیفه‌شناس است که در یک ایستگاه آمبولانس (پایگاه اورژانس)، به مردم کمک کرده و برای نجات جان بیماران از هیچ کوششی دریغ نمی‌‎کنند. آنها در هر مأموریت‌ با افراد متفاوت و ماجراهایی تازه‌ روبه‌رو می‌گردند.

«حسین محجوب»، «بهزاد فراهانی»، «ثریا قاسمی»، «نیما رئیسی»، «کامران تفتی»، «نسیم ادبی»، «فریبا متخصص»، «علیرضا برزگردینی»، «سوگل طهماسبی»، «الهام جعفرنژاد»، «فرخ نعمتی»، «محسن افشار»، «آرش میراحمدی»، «ملیکا محجوب» و «سیدجلال طباطبایی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش، سریال «راه بی پایان» از روز جمعه 8 ثور (اردیبهشت)، هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر