نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
671
-
الف
+

علت علاقه مندی زنده یاد «شهرام عبدلی» برای ایفای نقش های منفی

زنده یاد «شهرام عبدلی» در یک برنامه تلویزیونی پیرامون علت علاقه خود برای ایفای نقش های منفی صحبت کرده بود.

به گزارش آی فیلم 2، زنده یاد «شهرام عبدلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک برنامه ضبط شده پیرامون علت ایفای نقش های منفی خود در آثار سینمایی و تلویزیونی صحبت کرده بود.

عبدلی در این خصوص عنوان کرده است: قدرت ریسک کارگردان ها و تهیه کننده ها بالا نیست و اگر بازیگر در اولین اثری که ایفای نقش داشته است به چشم بیاید و به موفقیت دست پیدا کند دیگر در مورد وی ریسک نمی کنند و برای بازی در نقش های متفاوت تر انتخاب نمی شود از این رو نقش های بعدی تکراری خواهند بود.

وی پیرامون علاقه خود به ایفای کرکترهای منفی نیز بیان داشت: من نقش های مثبت زیادی بازی کرده ام ولی اصولاً در این نقش ها نکته قابل توجهی برای اجرا و ارائه پیدا نمی شود و هنگامی که من در این نقش ها بازی می کنم احساس خوبی ندارم و گمان می کنم که باید کار متفاوت تری داشته باشم.

لازم به ذکر است شهرام عبدلی بازیگر 46 ساله ایرانی که برای بازی در سریال «آسوده باش» به تهیه‌کنندگی «مرتضی اسکافی»در مشهد به سر می‌برد، به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، روز شنبه 6 حوت (اسفند) در شفاخانه قائم مشهد درگذشت.

تا کنون سریال های «خط قرمز»، «از نفس افتاده»، «طفلان مسلم»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «خط‌شکن»، «آخرین دعوت»، «رستگاران»، «سال‌های مشروطه»، «تبریز در مه»، «فاصله ها»، «نابرده رنج»، «تکیه بر باد»، «پروانه»، «معمای شاه»و «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» با هنرنمایی زنده یاد «شهرام عبدلی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری از مراسم خاکسپاری «شهرام عبدلی»

سکانسی دیدنی از بازی «شهرام عبدلی» در سریال «تبریز در مه»

وضعیت وخیم «شهرام عبدلی» بازیگر ایرانی در شفاخانه

درگذشت بازیگر مشهور ایرانی

م ا 

نظر شما
ارسال نظر