نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1304
-
الف
+

وضعیت وخیم «شهرام عبدلی» بازیگر ایرانی در شفاخانه

رسانه های ایرانی از وضعیت وخیم «شهرام عبدلی» بازیگر سرشناس این کشور خبر دادند.

«شهرام عبدلی» بازیگر ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2، هنرنمایی وی را در سریال های «در قصه ها زندگی می کنند»، «آخرین دعوت»، «پروانه»، «طفلان مسلم»، «خط قرمز»، «تبریز در مه»، «فاصله ها»، «سال های مشروطه»، «تکیه بر باد»، «رستگاران» و «نابرده رنج» مشاهده کردند به دلیل عارضه مغزی در شفاخانه (بیمارستان) بستری است.

عبدلی بازیگر 46 ساله که برای بازی در سریال «آسوده باش» به تهیه‌کنندگی «مرتضی اسکافی»در مشهد به سر می‌برد، حین تصویربرداری با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

«مرتضی اسکافی» تهیه کننده این سریال در یک مصاحبه در خصوص این واقعه گفت: حدود 20 روز است که فلمبرداری سریال «آسوده باش» به کارگردانی «حسن حج گذار» با موضوع امام رضا علیه‌السلام در مشهد آغاز شده که 37 بازیگر از جمله «شهرام عبدلی»، «فاطمه گودرزی»، «طاهر معصومی» و ... در آن ایفای نقش می‌کنند.

او ادامه داد: «شهرام عبدلی» روز گذشته هنگامی که در یکی از هوتل های این شهر در حال استراحت بوده است، دچار عارضه مغزی شد و بلافاصله توسط آمبولانس به شفاخانه (بیمارستان) قائم مشهد منتقل می شود.

«امیر غفارمنش» بازیگر ایرانی در صفحه مجازی خود از بازگشت هوشیاری «شهرام عبدلی» خبر داد و گفت: من مدتی پیش باخبر شدم که هوشیاری «شهرام عبدلی» بالا آمده است و فضای امیدوارکننده‌ای اتفاق افتاد، به‌گونه‌ای که الآن همه گروه این پروژه‌ای که در مشهد مصروف به کاری هستیم، خوشحال‌ هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم با دعای مردم همین‌طور وضعیت بهتر شود و عملیات جراحی دوم هم با موفقیت انجام شود و شهرام عبدلی هرچه زودتر صحت خود را پیدا کنند.

شهرام عبدلی هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه آی‌سی‌یو (ICU) شفاخانه قائم مشهد به‌سر می‌برد و سطح هوشیاری این بازیگر رو به افزایش است. 

گفتنی است عملیات جراحی اولی که به‌روی مغز او انجام شده موفقیت‌آمیز بوده است، البته عملیات جراحی دوم به عملکرد ارگان‌های حیاتی و شرایط جسمانی شهرام عبدلی بستگی دارد.

 برای این بازیگر پرآوازه ایرانی آرزوی صحت و شفای عاجل می کنیم.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر