نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2616
-
الف
+

جدید ترین خبر ها از وضعیت صحی بازیگر سریال «در قلب من»

«سعیده خلیلی» همسر «جمال اجلالی» بازیگر پیشکسوت ایرانی از وضعیت صحی همسرش خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «جمال اجلالی» بازیگر پیشکسوت ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «در قلب من»، «با من بمان»، «برای آخرین بار»، «بچه های بهشت» و «شیدایی» مشاهده کردند چندی پیش به علت تکلیف هضمی (مشکلات گوارشی) در شفاخانه بستری شد.

«سعیده خلیلی» همسر این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره وضعیت صحی این هنرمند گفت: امروز از بخش مراقبت‌های ویژه با من تماس گرفتند و اطبا اعلام کردند حال او بهتر است و فعلاً عملیات جراحی همسرم کنسل شده است. 

وی مطرح کرد: با توجه به اینکه این بیماری روی حافظه همسرم تاثیر گذاشته کمی در به یادآوری افراد مشکل دارد اما به نظرم رفته رفته بهتر می‌شود. با این حال هنوز مشخص نیست چه زمانی از شفاخانه ترخیص می‌شود.

خلیلی در گفت و گو با خبرگزاری مهر توضیح داد: «جمال اجلالی» حدود ۱۰ روز بود که دچار تکلیف هضمی (مشکلات گوارشی) بود اما در نهایت اول جوزا (خرداد) به اورژانس زنگ زدم و بعد از کمک‌های اولیه به ما گفتند باید او را به شفاخانه منتقل کنیم.

«جمال اجلالی» متولد سال 1326 خورشیدی بازیگر ایرانی تیاتر، سینما و تلویزیون است.

اجلالی از همان دوران کودکی، با هنر آشنا شد و سپس با رتبه دورقمی در دانشکده هنرهای زیبا در رشته بازیگری تیاتر پذیرفته شد و فعالیت رسمی خودش را آغاز کرد.

«حمید سمندریان» در کشف استعداد او نقش به سزایی داشت و اجلالی در سال ۱۳۶۸ در تنها فلم سینمائی او  با عنوان «تمام وسوسه‌های زمین» بازی کرد و همچنین با بازی در تیاترهای «مرغ دریایی» (۱۳۵۶)، «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» (۱۳۶۸) و «دایره گچی قفقازی» (۱۳۷۷) جایگاه خود را در تئاتر ایران تثبیت نمود.

این هنرمند ایرانی همچنین در سریال های «حکایت میرزا یحیی»، «سیب ترش»، «خداحافظ بچه‌ها»، «توطئه فامیلی»، «خط»، «سر دلبران»، «سرباز» و فلم های سینمایی «دم‌سرخ‌ها»، «تابو»، «جامه‌دران»، «گینس»، «آرایش غلیظ»، «باد در علفزار می‌پیچد»، «آبی» و «مدرسه پیرمردها» بازی کرده است.

م ا

نظر شما
ارسال نظر