نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2206
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری بازیگر سریال «اصحاب کهف» در برنامه «خارج از کادر»

«رضا ایرانمنش» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در برنامه «خارج از کادر» از زندگی حرفوی خود خواهد گفت.

به گزارش آی فیلم 2، برنامه «خارج از کادر» با حضور «رضا ایرانمنش» بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران امشب 4 جوزا (خرداد) از آی فیلم۲ نشر خواهد شد.

 ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون ایران 8 سنبله (شهریور) 1346در جیرفت کرمان متولد شد.

 وی درسال 1369 مدرک ماستری کارگردانی خود را از دانشگاه تربیت معلم دریافت کرد و در سال 1372 برای بازی در فلم «سجاده آتش» نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در دوازدهمین جشنواره فیلم فجر ایران شد.

ایرانمنش اولین بار با ایفای نقش در سریال 14 قسمتی «بهاران در بهار» که در ماه مبارک رمضان سال 1373 از رسانه  ملی ایران نشر شد حضور در قاب تلویزیون را تجربه کرد 

این هنرمند ایرانی در سریال هایی نظیر « ترور»، «بر بال دوست»، «توپ گرد»، «وفا»،«تا صبح»، «ستایش» (فصل اول) و «مردان آنجلس» ایفای نقش کرده است.

«تلفن»، «ترور»، «کمین»، «دکل» و «آخرین شناسایی» از جمله مهم ترین آثار سینمایی ایرانمنش است.

رضا ایرانمنش به دلیل معلولیت ناشی از جنگ (جانباز شیمیایی) سال‌ها است با عوارض ناشی از دوران جنگ تحمیلی ایران دست و پنجه نرم می‌کند.

گفتنی است تا کنون سریال های «اصحاب کهف»، «توپ گرد»، «وفا»، «تا صبح»  با هنرنمایی «رضا ایرانمنش» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

برنامه «خارج از کادر» با حضور «رضا ایرانمنش» امشب 4 جوزا (خرداد) 1401 ساعت 21:30 به وقت تهران و کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین