نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2819
-
الف
+

«بهرام رادان»: مردم ایران و افغانستان یک ملت در دو جغرافیای مختلف هستند

«بهرام رادان» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 خطاب به مردم افغانستان گفت: امیدوارم روزی صلح در سرزمینتان برقرار شود.

به گزارش آی فیلم 2، «بهرام رادان» بازیگر سینمای ایران در حاشیه دومین روز چهلمین دوره جشنواره «فیلم فجر ایران» در مصاحبه با خبرنگار شبکه آی فیلم 2 خطاب به مردم افغانستان گفت: من که فکر نمی کنم مردم ایران و افغانستان دو ملت جدا باشند ما یک ملت در دو جغرافیای مختلف هستیم.

رادان در این خصوص افزود: من دوستان افغانستانی خوبی دارم و به آن ها افتخار می کنم، اما نگران آینده کشورشان و نگران امنیت آن ها هستم و امیدوارم روزی صلح در افغانستان برقرار شود تا بتوانیم راحت و آزاد به افغانستان سفر کنیم.

این تهیه کننده ایرانی در خصوص همکاری در زمینه ساخت آثار مشترک بین ایران و افغانستان نوید داد و اظهار کرد: من در یک سال آینده فلمی می سازم که مرتبط با موضوع افغانستان است.

گفتنی است در دومین روز برگزاری چهلمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر، فلم سینمایی «علف زار» به نویسندگی و کارگردانی «کاظم دانشی» و تهیه‌کنندگی «بهرام رادان» با هنرنمایی بازیگرانی چون «پژمان جمشیدی»، «سارا بهرامی»، «ستاره پسیانی»، «ترلان پروانه»، «مهدی زمین پرداز»، «مائده طهماسبی» و «فرخ نعمتی» در کاخ جشنواره اکران شد.

 چهلمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر، مهمترین جشنواره سینمایی ایران و منطقه، طبق رویه همه ساله از 12 تا 22 دلو (بهمن) سال روان در تهران برگزار خواهد شد.

۲۲ فلم بلند سینمایی در بخش سودای سیمرغ و دیگر آثار در دو بخش فرهنگی و رقابتی در این دور از جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

گفتنی است تا کنون فلم های «رز زرد» و «راه آبی ابریشم» با هنرنمایی «بهرام رادان» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

«علف زار»؛ داستانی واقعی درباره رازهای یک دوسیه جنایی

نظر شما
ارسال نظر