نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2221
-
الف
+

گریم متفاوت بازیگر سریال کمیدی «ساختمان پزشکان» در «مستوران»

«بیژن بنفشه خواه» به جمع بازیگران سریال «مستوران» به کارگردانی «مسعود آب پرور» پیوست.

 به گزارش آی فیلم 2، «بیژن بنفشه خواه» بازیگر ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «لیسانسه ها»، «پژمان»، «ساختمان پزشکان»، «دزد و پلیس»، «شش قهرمان و نصفی»، «عملیات 125»، «زنگ آخر» و «همسران» مشاهده کردند به جمع بازیگران سریال «مستوران» به کارگردانی به کارگردانی «مسعود آب پرور» پیوست.

مجموعه «مستوران» در اواسط فلمبرداری به سر می‌برد و قصه‌های کهن ایرانی را در بسترِ تاریخی روایت می‌کند که در ۲۶ قسمت تولید می‌شود.

بنفشه خواه

وجه تمایزِ «مستوران» نسبت به کارهای تاریخی این چند سال اخیر، پرداختن به موضوع ایران کهن است. فضایِ دکورهای سریال در شهرک نور و لوکیشن‌های دیگر خصوصاً چهاردانگه دکور و فضای کاملاً ایرانی است. 

تسنیم نوشت: در این سریال بیش از ۲۰۰ بازیگر اصلی، فرعی و هنرور فعالیت دارند. در میانِ بازیگران اصلی، شاید نقشِ بیژن بنفشه‌خواه متفاوت‌تر از دیگر بازیگران این مجموعه باشد که در این چند سال، بیشتر او را در نقش‌ها و کاراکترهای کاملاً کمدی و طنز دیده‌ایم.او در این سریال با چهره و نقشِ متفاوتی حضور دارد.

«حمیدرضا آذرنگ»، «نازنین فراهانی»، «رویا میرعلمی»، «علی دهکردی»، «الهام جعفرنژاد»، «عیسی یوسفی‌پور»، «رابعه اسکویی»، «صفا آقاجانی»، «مزدک رستمی»، «رسول نقوی»، «حامد محمودی» و «جواد انصافی» از جمله بازیگرانی‌اند که مقابل کمره «مستوران» قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

«مزدک رستمی» به سریال «مستوران» پیوست

«رویا میرعلمی» به جمع بازیگران «مستوران» پیوست

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر