نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1959
-
الف
+

آخرین خبرها از برگزاری سی و هشتمین جشنواره جهانی فلم فجر

سی و هشتمین جشنواره جهانی فلم فجر، درجوزا(خرداد)1400 برگزار می‌شود.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد مهدی عسگرپور» مسئول برگزاری جشنواره جهانی فلم فجر با حضور در یک برنامه تلویزیونی با اعلام برگزاری این رویداد در تاریخ 5 تا 12 جوزا(خرداد) سال روان، گفت: بسیاری از بخش های این جشنواره به صورت مجازی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: البته در همه جشنواره های جهانی، در یک سال و نیم گذشته که درگیر همه گیری کرونا شده ایم، در صورت قرمز نبودن شرایط بخش نمایش فلم ها به صورت حضوری و با جمعیت محدود برگزار شده است. ما هم در نظر داریم در صورت مناسب بودن شرایط، نمایش فلم ها را حضوری برگزار کنیم.

عسگرپور ادامه داد: در صورت باز بودن سینماها در ایام جشنواره، فلم های این رویداد برای مخاطبان با یک سوم ظرفیت سینماها هم اکران می‌شود. 

وی همچنین اظهار کرد: امسال در اتفاقی نو، چند سینمای روباز هم خواهیم داشت و اکران فلم های جشنواره جهانی فجر در این شرایط هم اتفاق می افتد. 

مسئول برگزاری جشنواره جهانی فلم فجر با تأکید بر حضور فلم های ایرانی و جهانی با کیفیت در این رویداد گفت: اینکه برخی فلم های داخلی به جشنواره ملی فلم فجر راه نیافتند، اما در جشنواره جهانی حضور دارند، دلیل بر کم کیفیت بودن آنها نیست؛ بلکه به این دلیل است که در همه دنیا رویکرد جشنواره های جهانی و ملی متفاوت است؛ جشنواره های ملی رویکرد فراگیرانه‌تر و عام تری دارند و جشنواره های جهانی معمولا فلمهای خاص تر را نمایش می دهند.

پیش از این قرار بود جشنواره جهانی فلم فجر در دوره سی و هشتم،  ۲۸ حمل(فروردین) تا ۵ ثور(اردیبهشت) 1399 در تهران برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا چندین بار تاریخ برگزاری آن تغییر کرد.

بر این اساس سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فلم فجر، از ۵ تا ۱۲ جوزا(خرداد) ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حاضران و غایبان سرشناس جشنواره فلم فجر ایران

فراخوان سی و هشتمین جشنواره جهانی فلم فجر منتشر شد

متقاضیان حضور در جشنواره فجر ۳۸ را بیشتر بشناسید+تصاویر

نشست خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برگزار شد

تمدید مهلت ثبت‌نام شرکت در جشنواره جهانی فیلم فجر

«جشنواره جهانی فیلم فجر» به تعویق افتاد

جشنواره جهانی فیلم فجر لغو شد

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین