نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3019
-
الف
+

مریم خدارحمی: بسیار دوست دارم که یک نقش افغانستانی را با لهجه و لباس های سنتی زیبا ایفا کنم

«مریم خدارحمی» در «ویژه‌ برنامه نوروز 1400» از نحوه ورودش به عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم خدا رحمی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «ستایش 3» شاهد بودند، در «ویژه‌ برنامه سال نو 1400» از نحوه ورودش به عرصه بازیگری صحبت کرد.

وی در پیوند با نحوه ورودش به دنیای بازیگری اظهار داشت: به طور اتفاقی وارد این حرفه شدم، برای دیدن اجرای یک تیاتر رفته بودم و یک کارگردان هم در سالون تیاتر حضور داشتند که برای تست گرفتن از بازیگران آمده بودند و از من خواستند تا در تست اشتراک کنم و من نیز چون مادرم بازیگر تیاتر هستند، به بازیگری علاقه مند بودم و در این تست اشتراک کردم و بعد از قبولی وارد حرفه بازیگری شدم.

وی ادامه داد: این تست برای سریال «نقش جهان» بود و اولین کارم محسوب می شد، بعد از این سریال که تجربه خوبی برای من بود تصمیم گرفتم تا در دوره های بازیگری اشتراک کرده و پیشرفت کنم.

بازیگر سریال «ستایش3» در مورد آخرین حضورش در قاب تلویزیون گفت: در سریال جدیدی به نقش آفرینی پرداختم با عنوان «راز ناتمام» که یک سریال تاریخی است و تابستان نشر می شود. از سریال های اخیرم «ستایش3» و «بچه مهندس» از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده و سریال «دخترم نرگس» هم که هنوز نشر شده است.

مریم خدا رحمی در پاسخ به سوال «آیا دوست دارید که در آینده نقش یک افغانستانی را در یک فلم و یا یک سریال ایفا کنید؟» خاطرنشان کرد: تاکنون این نقش به من پیشنهاد نشده اما بسیار دوست دارم که یک نقش افغانستانی را با لهجه و گویش و لباس های سنتی زیبای این کشور ایفا کنم.

«مریم خدارحمی» زاده ۱۶ ثور(اردیبهشت) ۱۳۶۲ خورشیدی در اصفهان، هنرپیشه اهل ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته فلمسازی می‌باشد و دوره های بازیگری خود را در نزد «حمید سمندریان» گذرانده‌ و کار خود را با تولیدات صدا و سیمای اصفهان آغاز کرده است.

«روز های بی قراری»، «میکائیل»، «بچه مهندس» و «ستایش3» از جمله سریال هایی است که با بازی بانو خدارحمی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

آهنگ زیبای «شهرام خاکسار» در ویژه برنامه سال نوروزی ۱۴۰۰

نقاش افغانستانی: وظیفه یک هنرمند دفاع از هنر سرزمینش و ارائه آثار ارزشمند است

ویژه برنامه جذاب سال نو 1400 آی فیلم2 با حضور بازیگران و هنرمندان مشهور

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر