نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5442
-
الف
+

«اشکان اشتیاق» به خبر مهاجرتش واکنش نشان داد

«اشکان اشتیاق» بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» به شایعات مهاجرتش واکنش نشان داد.

به گزارش آی فیلم 2، در روزهای اخیر خبرهای مربوط به مهاجرت «اشکان اشتیاق» بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران در فضای مجازی منتشر شده است.
 
بازیگری که از «زیر آسمان شهر» گرفته تا «دنیای شیرین» و «دردسرهای عظیم» و حتی «سه در چهار» کارنامه قابل قبولی در عرصه کارهای طنز و کمیدی تلویزیونی دارد و با بازیگران سرشناس کمیدی و طنز ایران، همکاری داشته است. 
 
اشکان اشتیاق در پیوند با شایعات اخیر منتشر شده درپیوند با مهاجرتش از ایران عنوان کرد: افرادی که این شایعات را مطرح‌ می‌کنند مگر تلویزیون نگاه نمی‌کنند که دو ماه پیشتر، سریال «آخر خط» در حال نشر بود و این شب‌ها  درسریال «چای‌نت» حضور دارم.
 
وی به خبرنگار تسنیم گفت: شاید نسبت به گذشته پرکار نباشم اما به این معنی نیست که در ایران حضور ندارم و یا مهاجرت کردم و یا قصدش را دارم. حتی این روزها صحبت‌هایی شده در سریالی جدید حضور داشته باشم که هنوز قطعی نشده است. من ایرانم و سریال‌هایم نشر می‌شوند و قصد مهاجرت هم ندارم.

«اشکان اشتیاق» زاده‌ 6 سرطان(تیر) 1361 هجری خورشیدی در تهران است.

وی فعالیت هنری خود را در نوجوانی با ایفای نقش در سریال تلویزیونی «دنیای شیرین» در سال 1376 آغاز کرد.

بازی در سریال خاطره‌انگیز «زیر آسمان شهر» (1380) باعث شد اشتیاق دیده شود و پس از آن وی به بازیگر قابل‌ اتکایی برای آثار طنز بدل شد.

اشتیاق در رشته‌ گرافیک تحصیل کرده و بازی در سریال‌های «سیب خنده» (1376)، «کیف انگلیسی» (1378)، «سه در چهار» (1386)، «سه دونگ، سه دونگ» (1390)، «رخنه» (1393) و «دردسرهای عظیم 1 و 2» (94-1392) را در کارنامه‎ خود دارد.

وی در فلم‌هایی مانند «چپ‌دست» (1384)، «پسرها سرباز به دنیا نمی‌آیند»(1387)، «دلداده» (1387)، «گنج خانه‌ سفید» (1388)، «یکی برای همه» (1390) و «نیش» (1391) نیز نقش‌آفرینی کرده است.

گفتنی است سریال های دنیای شیرین، زیر آسمان شهر، سیب خنده، کیف انگلیسی، سه در چهار و درسرهای عظیم 1 و 2 با نقش آفرینی اشکان اشتیاق از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

تماشای آنلاین سریال «سب خنده»

تماشای آنلاین سریال «دنیای شیرین»

تماشای آنلاین سریال «زیر آسمان شهر»

تماشای آنلاین سریال «کیف انگلیسی»

تماشای آنلاین سریال «سه در چهار»

تماشای آنلاین سریال «دردسرهای عظیم 1»

تماشای آنلاین سریال «دردسرهای عظیم 2»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر