نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3268
-
الف
+

حضور «روزبه حصاری» در فصل چهارم سریال «بچه مهندس» قطعی شد

حضور «روزبه حصاری» بازیگر نقش جوانی «جواد جوادی» در فصل چهارم سریال «بچه مهندس » قطعی شد.

به گزارش آی فیلم2، «سعید سعیدی» تهیه‌کننده «بچه مهندس» درباره آخرین وضعیت ساخت فصل چهارم این سریال و  حضور قطعی «روزبه حصاری» در این فصل گفت.

سعید سعیدی در ارتباط با آخرین خبرها از تولید فصل چهارم این سریال اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۰ قسمت از «بچه مهندس4» به مرحله نگارش درآمده است و اگر به لحاظ محتوا تایید شود، می‌توانیم کار را آغاز کنیم.

وی درباره حضور بازیگران فصل گذشته در فصل جدید این سریال مطرح کرد: «روزبه حصاری» قطعا در فصل چهارم این مجموعه حضور خواهد داشت، همچنین برخی از بازیگران فصل‌های گذشته در فصل چهارم نیز حضور دارند و بازیگران جدیدی نیز اضافه خواهند شد.

تهیه کننده «بچه مهندس» با اشاره به اینکه تقریبا پیش تولید فصل چهارم این سریال آغاز شده است، گفت: مصروف پیگیری کارها هستیم تا در اولین فرصت تولید فصل چهارم را آغاز کنیم.

«بچه مهندس» نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در سه فصل تولید شده ‌است. فصل نخست این سریال را «سجاد ابوالحسنی »نوشته و فلمنامه فصل دو و سوم سریال را «حسن وارسته» به نگارش درآمده ‌است؛ سه فصل این سریال را «علی غفاری» کارگردانی کرده و «سعید سعیدی» هم تهیه و تولید سریال را بر عهده داشته ‌است.

گفتنی است که تا کنون دو فصل از سریال دیدنی  «بچه مهندس»  از شبکه جهانی آی فیلم 2 برای مخاطبان نشر شده است.

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2»


م ا

نظر شما
ارسال نظر