نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
14815
-
الف
+

«جنگ-War» پرفروش ترین فلم سینمای هند در سال 2019

فلم  «جنگ-War» با فروش بیش از 280 کرور هندی توانست پرفروش ترین فلم سینمای هندوستان در سال 2019 میلادی شود.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی که تنها دو هفته از آغاز اکران فلم سینمایی «جنگ(war)» می گذرد ، این فلم با فروش بیش از 280 کرور توانست پرفروش ترین فلم سینمای هندوستان در سال 2019 میلادی شود.

فلم پرهیجان «جنگ(war)» ساخته «سیدهارت آناند» با نقش آفرینی «هرتیک روشن» و «تایگر شروف» با آغاز اکران خود در سینماهای هند و جهان با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شد.

این فلم توانست با پشت سر گذاشتن رکورد فلم های «بهارت» ، «یوری» و «کبیر سینگ» به پرفروش ترین فلم سینمای بالیوود در سال 2019 تبدیل شود.

«هرتیک روشن» در واکنش به استقبال مردم از فلم جدیدش گفت: این استقبال نتیجه تلاش های بسیار زیاد عوامل این فلم است و من از همه کسانی که این فلم را دوست داشتند، سپاسگزارم.

وی در ادامه افزود: وقتی تصمیم گرفتیم «جنگ» را بسازیم، تلاش کردیم که اثری تولید کنیم که تاکنون در سینمای هند  ساخته نشده و همه تلاش کردند تا این اتفاق بیفتد.

«تایگر شروف» نیز در پیوند با همین موضوع گفت: در واقع من از استقبال چشم گیر مردم از فلم «جنگ» تحت تاثیر قرار گرفتم و نمیدانم باید چه بگویم.

وی افزود: هیچ کلمه ای نمی تواند احساسی که دارم را توصیف کند. از دریافت این همه عشق و محبت از سوی مردم ، بسیار خوشحالم. من همیشه می خواستم فلم هایی بازی کنم که برای مردم سرگرم کننده باشد و خوشحالم که «جنگ» به چنین فلمی تبدیل شد.

در خلاصه داستان این فلم آمده است: خالد (تایگر شروف) ، یک سرباز هندی است که موظف می شود کبیر (هرتیک روشن) ، یک سرباز سابق ارتش هند را از بین ببرد. کبیر که مربی خالد بوده، اکنون به گروه تبهکاران پیوسته است و این امر منجر به نبردی بی امان بین آنها می شود.

این فلم تاکنون توانسته به خوبی مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد و فروش آن همچنان ادامه دارد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

فلم پرانتظار «سوپر30» با بازی «هرتیک روشن» اکران می شود + تیزر

استقبال از فلم جدید «هرتیک روشن» و «تایگر شروف»

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر