نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
26836
-
الف
+

هیچ عشقی ارزش خودکشی نداره؛ سکانسی ماندگار از سریال «هشت و نیم دقیقه»

در این ویدیو یکی از زیباترین سکانس های سریال «هشت و نیم دقیقه» را تماشا می کنید.

سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» ساخته شده و از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد.

این سریال که نام اولیه آن «یکتا» بود، داستان زندگی زنی به نام «یکتا» عروس یک خانواده را به تصویر کشیده که بعد از سانحه ترافیکی همسر و خسرش با اتفاقاتی ناخوشایند مواجه می شود.

از جمله این اتفاقات مرگ همسرش است که او و پدر در اثر یک سانحه ترافیکی راهی شفاخانه می شوند و فرزند درست هشت و نیم دقیقه زودتر از پدر فوت می کند و به همین خاطر و براساس قوانین حقوقی میراثی به او و خانواده اش تعلق نمی گیرد.

در ادامه این قصه، بیننده شاهد داستان های دیگری از جمله عشق فرزین به یلدا(خواهر یکتا) می شود که در نهایت هشت و نیم دقیقه را به یک درام اجتماعی، خانوادگی و تا اندازه ای عاشقانه تبدیل می کند.

«یلدا» دختری است از جنس دختران امروزی با آرزوهای رویایی. دختری که فکر می کند حالا زمان آن رسیده که خودش برای زندگی اش تصمیم بگیرد. فقدان پدر و وضعیت نامناسب مالی موجب می شود جذب محبت های دروغین فرزین شود.

هشت و نیم دقیقه

 یلدا با تمامی وجود عاشق فرزین می شود و به خاطر او با همه می جنگد اما فرزین که به قصد انتقام با یکتا قصد فریب دادن خواهر او را دارد در مراسم نکاح با گفتن «نه» همه مهمانان را غافلگیر می کند.

یلدا بعد از برهم خوردن مراسم نکاحش افسرده می شود اما کوشش می کند خود را نسبت به این موضوع بی تفاوت نشان دهد چرا که برای او سخت بود که بعد از آنهمه جنگیدن به خاطر فرزین حال چنین سرنوشتی برایش رقم خورد.

هشت و نیم دقیقه

در قسمت بیست و ششم  سریال هشت و نیم دقیقه که از آی فیلم2 نشر شد «یلدا» خطاب به «فرزین» حرف هایی را زد که شاید بتوان گفت بیننده انتظار شنیدن آن را نداشت.

تصمیم یلدا تصمیمی بزرگ بود، یلدا که از نظر مخاطب بچه گانه می اندیشید گویی با این شکست بزرگ شد.

در حالی که اکثری مخاطبین خودکشی یلدا را پیش بینی می کردند، فلمساز با این تصمیم به دختران احساساتی و فریب خورده ای همچون یلدا نشان داد که بهترین راه بخشش است و فراموش کردن. چراکه جان انسان ارزشمند تر از آن است که به خاطر عشقی نافرجام از دست برود.

در این ویدیو یکی از زیباترین سکانس های سریال هشت و نیم دقیقه را تماشا می کنید.

«بهرنگ علوی» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2: مردم با تماشای فصل دوم سریال «هشت و نیم دقیقه» غافلگیر می شوند

«الهه حصاری» یلدای سریال هشت و نیم دقیقه را بیشتر بشناسید + تصاویر

هشت و نیم دقیقه با «احسان خواجه امیری»

ب م

نظر شما
ارسال نظر
مهنا

خیلی فیلم جالبیه

پربحث ترین