نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
11697
-
الف
+

چرا «مهرانه مهین ترابی» ازدواج نکرده است؟

«مهرانه مهین ترابی» بازیگر سریال درحال نشر «همه بچه های من» هنوز ازدواج نکرده است و در مصاحبه با رسانه ها علاقه شدید خود به بازیگری را دلیل این موضوع بیان کرده است.

به گزارش آی فیلم2، «مهرانه مهین ترابی» بازیگر سریال درحال نشر «همه بچه های من»  در سال 1336 در کرج متولد شد.

بانو مهین ترابی که دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد، با فلم «گلبهار» به کارگردانی «تهمینه اردکانی» در سال 1365 به سینما آمد و با نقش آفرینی در سریال های «همسران» و «خانه سبز» به اوج محبوبیت رسید.

مهین ترابیمهین ترابی

«آتش بس 2»، «شور زندگی»، «سفر پرماجرا» و «ملک خاتون» از آثار سینمایی و «عروس»، «نرگس»، «صاحبدلان»، «بچه های نسبتا بد»، «همه چیز آنجاست» و «آنام» از سریال هایی است که این بازیگر در آن ها ایفای نقش کرده است. 

مهرانه مهین ترابی

«مهرانه مهین ترابی» بازیگر توانمند صدا و سیمای ایران که در بسیاری از سریال ها نقش مادری مهربان را بازی کرده است هنوز مجرد می باشد؛ او که تاحال 62 سال از عمر خود را پشت سر گذاشته است در صحبت با رسانه ها دلیل ازدواج نکردنش را  علاقه شدید به بازیگری و مصروفیت زیاد در این عرصه ذکر کرده است.

گفتنی است سریال «همسران» با نقش آفرینی این بازیگر پرآوازه تلویزیون ایران به زودی از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود سریال «همه بچه های من»

ب م

نظر شما
ارسال نظر