نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
102
-
الف
+

سکانسی از بازی ماندگار «پارسا پیروزفر» در فلم سینمایی «مهمان مامان»

در این ویدیو سکانسی از بازی متفاوت و هنرمندانه «پارسا پیروزفر» بازیگر مطرح ایرانی در فلم سینمایی «مهمان مامان» را تماشا می کنید.

فلم سینمایی «مهمان مامان» به کارگردانی زنده یاد «داریوش مهرجویی» پنجشنبه 20 ثور (اردیبهشت) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر  شد.

«مهمان مامان» یک فلم کمیدی خانوادگی است که بر اساس کتاب «مهمان مامان» به نویسندگی «هوشنگ مرادی» در سال 1382 خورشیدی ساخته شد.

داستان این فلم از آنجایی آغاز می شود که قرار است یک تازه عروس و داماد مهمان یک خانواده شوند، اما چون اوضاع مالی این خانواده خوب نیست، همسایگان دست به دست هم می‌دهند تا آبروی صاحبخانه را حفظ کنند.

«پارسا پیروزفر»  بازیگر مطرح ایرانی از جمله بازیگران این فلم می باشد که بازی متفاوتی از خود در این اثر ارائه کرده است.

پارسا پیروزفر

اگر کرکترهایی را که «پارسا پیروزفر» در نقش آن‌ها بازی کرده در ذهن مرور کنید، احتمالاً بیشتر شخصیت‌های مثبت و موجه به خاطرتان می‌آید. او به واسطه معصومیت خاصی که در چهره‌اش وجود دارد، بیشتر در قالب شخصیت‌های مثبت ظاهر شده است.

البته فلم‌هایی مانند «مهمان مامان» و «نقاب» ثابت می‌کند که او می‌تواند در نقش شخصیت‌های نه‌چندان مثبت هم درخشان باشد.

«مهمان مامان» فلمی از زنده یاد «داریوش مهرجویی» کارگردان سرشناس سینمای ایران است که در اولین نمایش با استقبال زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد و در بیست و دومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فلم را برای این کارگردان فقید ایرانی به ارمغان آورد.

پارسا پیروزفر

«پارسا پیروزفر» در فلم «مهمان مامان» نقش یک معتاد به نام «یوسف» را بازی می‌کند. نکته ویژه بازی او در این است که برخلاف جریان اصلی حرکت می‌کند. لحن کمیک فلم به بازیگر کمک کرده تا نقش‌آفرینی متفاوتی داشته باشد. او از طرفی سرخوش اعتیاد و موادی که مصرف می‌کند است و از سوی دیگر افسردگی و حزنی را از بار اعتیاد همیشه همراه خود دارد و این سرخوشی درواقع سرپوشی است بر این حال نالان و افسرده. به خصوص که خانواده متمولی دارد اما به دلیل مشکلات خانوادگی آن‌ها را ترک کرده است.

پارسا پیروز فر

لازم به ذکر است که تا کنون سریال های «در پناه تو»، «در قلب من»، «سفر سبز»، «در چشم باد» و فلم های «شیدا»، «دختران انتظار» و «مهمان مامان» با بازی «پارسا پیروزفر» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

گفتنی است این روزها فلم «مست عشق» به کارگردانی «حسن فتحی» با بازی «پارسا پیروزفر» در نقش «مولانا جلال الدین بلخی» در سینماهای ایران در حال اکرال می باشد و مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

مروری بر کارنامه هنری «پارسا پیروزفر»+ تصاویر

تصویری از پشت صحنه سریال دیدنی «در پناه تو»

سکانسی دیدنی از سریال «سفر سبز» با هنرنمایی «پارسا پیروزفر»+ویدیو

کارنامه هنری درخشان بازیگر سریال «در چشم باد» در صحنه تیاتر+تصاویر

دانلود سریال «در پناه تو»

دانلود سریال «در قلب من»

دانلود سریال «سفر سبز»

دانلود سریال «در چشم باد»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر