نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
92
-
الف
+

بیوگرافی «محیا دهقانی» بازیگر سریال «نجلا2»

در این گزارش با «محیا دهقانی» بازیگر نقش «نجلا» در فصل دوم سریال «نجلا» آشنا می شوید.

 گزارش آی فیلم 2، «محیا دهقانی» بازیگر نقش «نجلا» در سریال در حال نشر «نجلا2»، متولد 24  جدی(دی) 1370 خورشیدی در تهران می باشد.

محیا دهقان

وی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشتهٔ تیاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.

اولین بازی سینمایی دهقانی در فلم  سینمایی «شیار 143» به کارگردانی «نرگس آبیار» است و با بازی در سریال «قهر و آشتی» به کارگردانی «احمد رمضان‌زاده» به تلویزیون پا گذاشت.

«محیا دهقانی» با نقش آفرینی در سریال «پایتخت4» به به کارگردانی «سیروس مقدم» در کنار بازیگرانی چون «محسن تنابنده»، «علیرضا خمسه» و «احمد مهران‌فر» به شهرت رسید.

محیا دهقان

این بازیگر جوان ایرانی، با بازی در فلم کوتاه «باهر» به کارگردانی «حسن آخوندپور» موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن در نهمین جشنوارهٔ فیلم‌های ایرانی سان‌ فرانسیسکو شد.

«پر»، «ابرهای ارغوانی»، «فرشتگان قصاب»، «سبز سفید سرخ»، «ماجرای نیمروز»، «لیلاج، «روزگار مجنون»، «جنگل سکوت» و «لب خط» از جمله فلم های سینمایی است که دهقانی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

محیا دهقان

وی همچنین در سریال هایی چون «همبازی»، «خودخواسته»، «مستوران» و «غریبه» هنرنمایی کرده است.

گفتنی است که سریال های «هم سایه»، «پایتخت4» و فلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی» با نقش آفرینی «محیا دهقان» از شبکه جهانی آی فیلم2 به نشر رسیده است.

محیا دهقان

سریال «نجلا2» با بازی «محیا دهقانی» در نقش اصلی این هر شب ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر