نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
73
-
الف
+

بزرگترین چالش مسابقه «نواهنگ» از زبان «نبیل الحان» و «صفیر پارسا»

«نبیل الحان» و «صفیر پارسا» برندگان فصل های سوم و چهارم «نواهنگ» در ویژه برنامه «عیدانه» 1403 آی فیلم2 از چالش های دنیای موسیقی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «نبیل الحان» و «صفیر پارسا» از آوازخوان های جوان افغانستان و برندگان فصل های سوم و چهارم مسابقه خوانندگی «نواهنگ» در ویژه برنامه عید فطر 1403 به عنوان مهمان حضور یافتند.

«صفیر پارسا» هنرمند تازه نفس افغانستانی در رابطه با چالش های مسابقه «نواهنگ» گفت: در مرحله های نزدیک به مرحله فینال، هنگام که وارد مرحله رای مردمی شدم، خواب و خوراک را کلا فراموش کرده بودم و فقط دنبال رای بودم که خوشبختانه موفق شدم با حمایت مردمی وارد مرحله نهایی شوم.

آقای «نبیل الحان» برنده مقام نخست فصل سوم «نواهنگ» نیز در پیوند با چالش های این مسابقه بیان داشت: مسیر موسیقی خودش پر از فراز و نشیب های زیاد است  چه برسد که بخواهی در این مسیر وارد یک مسابقه نیز شوی، من هم دقیقاً مانند آقای پارسا در مرحله های نزدیک به فینال «نواهنگ» وارد مرحله رای مردمی شدم که واقعا برایم یک مرحله پر هیجان بود.

گفتنی است که آقای پارسا توانست مقام نخست فصل چهارم «نواهنگ» را کسب نماید.

هم چنان «نبیل الحان» هنرمند جوان هراتی، در فصل سوم «نواهنگ» توانست از بین صدها جوان اشتراک کننده، مقام نخست فصل سوم را به خود کسب نماید.

ویژه‌ برنامه عید سعید فطر، تحت عنوان برنامه «عیدانه» به کارگردانی «مسعود عسگری»، نویسندگی «نغمه نائینی» و گردانندگی «سید بشیر موسوی» و «نادیا پروانی» در شبکه جهانی آی فیلم2 تهیه و نشر شد.

در ویدیوی فوق، صحبت های «صفیر پارسا» و «نبیل الحان» از جمله آوازخوان های جوان افغانستانی در ویژه برنامه «عیدانه» 1403 خورشیدی تماشا می کنید.

برای تماشای ویژه برنامه «عیدانه» آی فیلم2 اینجا کلیک کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر