نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
105
-
الف
+

«نفیسه روشن»: بعد از سریال «اغما» به شهرت رسیدم

«نفیسه روشن» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ویژه برنامه «عیدانه» آی فیلم2 از دلیل ماندگاری سریال «اغما» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «نفیسه روشن» بازیگر تلویزیون و سینمای ایران، در ویژه برنامه عید سعید فطر شبکه آی فیلم2 تحت نام «عیدانه» از خاطرات دنیا بازیگری اش گفت.

«نفیسه روشن» در این ویژه برنامه در پیوند با محبوبیت سریال «اغما» بیان داشت: «اغماء» یک سریال رمضانی بود که بیشتر بخاطر سوژه ماورایی و حضور بازیگران محبوب ایرانی چون مرحوم «امین تارخ» و «لعیا زنگنه» و هم چنان کارگردانی «سیروس مقدم» در اذهان مردم ماندگار شد.

وی در ادامه افزود: بازی در سریال «اغماء» در واقع امضاء ثابت شدن اسم و فامیل من به عنوان یک آرتیست بود و از آن جا به بعد دیگر من به عنوان یک بازیگر مطرح شناخته شدم.

سریال «اغماء» با بازی «نفیسه روشن» چندی قبل از شبکه جهانی آی فیلم2 به نشر رسید.

«نفیسه روشن» بازیگر تلویزیون و سینمای ایران متولد 13 ثور(اردیبهشت) 1361 در تهران می باشد.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد است.

این بازیگر ایرانی با بازی در سریال «روزهای بیادماندنی» به به کارگردانی «همایون شهنواز» وارد دنیا بازیگری شد و با نقش آفرینی در سریال «اغماء» به شهرت رسید.

«فقط به خاطر تو»، «کمکم کن»، «تب سرد»، «غریبانه»، «مردان کوچک»، «خوش غیرت»، «او یک فرشته بود»، «کلانتری»، «باران بهاری» و... از جمله سریال هایی است که خانم روشن در آن به ایفای نقش پرداخته است.

ویژه‌ برنامه عید سعید فطر، تحت عنوان برنامه «عیدانه» به کارگردانی «مسعود عسگری»، نویسندگی «نغمه نائینی» و گردانندگی «سید بشیر موسوی» و «نادیا پروانی» در شبکه جهانی آی فیلم2 تهیه و نشر شد.

در ویدیوی فوق، صحبت های «نفیسه روشن» بازیگر سینمای ایران را در ویژه برنامه «عیدانه» به مناسبت عید سعید 1403 تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر