نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
234
-
الف
+

تهیه کننده نواهنگ: بزرگ ترین چالش ما انتخاب «بهترین ها» از بین «بهترین ها» است

«محسن کرمی» تهیه کننده مسابقه «نواهنگ»، این مسابقه را جز بهترین برنامه های تولیدی شبکه جهانی آی فیلم2 عنوان کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «محسن کرمی» تهیه کننده برنامه های «برد برد»  و «نواهنگ3،4» در پشت صحنه فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2، برنامه «نواهنگ» را اتفاقی خوب برای علاقه مندان دنیای موسیقی عنوان کرد و گفت: ما این روزها در حال ضبط و تهیه دو برنامه تولیدی «برد برد» و «نواهنگ4» هستیم و حضور در این برنامه ها برای من یک تجربه جدید در عرصه کار هنری برنامه های برون مرزی سازمان صداو سیمای ایران می باشد.

آقای کرمی در پیوند با چالش های «نواهنگ» بیان داشت: از آن جا که نواهنگ یک مسابقه رقابتی برای کشف استعدادهای هنری مردم تاجیکستان و افغانستان است، هر ساله تعدادی کثیری از جوانان در این مسابقه اشتراک می کنند و مهم ترین چالش ما در این زمینه، (انتخاب بهترین ها، از بین بهترین ها است) و در فصل های جدید، اشتراک کننده ها با توانمندی بیشتر وارد میدان می شوند.

تهیه کننده مسابقه «نواهنگ» ادامه داد: مسابقه «نواهنگ» یکی از برنامه های پر طرفداری است که در هر دور برگزاری با استقبال گرم مخاطبانش رو به رو می شود و در جشنواره «صبح» معاونت برون مرزی صدا و سیمای ایران در ماه حوت(اسفند) سال گذشته عنوان (بهترین برنامه تلویزیونی) را کسب کرد.

کرمی در پایان در پاسخ به این سوال خبرنگار آی فیلم2 که علاقه مند به ساخت چه نوع برنامه ای در شبکه آی فیلم2 هستید، گفت: من علاقه خاصی به موسیقی و کارهای هنری دارم و اگر قرار باشد در بخش برنامه های تولیدی با شبکه آی فیلم2 باز هم همکاری داشته باشم، دوست دارم بیشتر در عرصه هنر و نقاط مشترک کشورهای فارسی زبان کار کنم و زمینه سازی تهیه این نوع برنامه ها را رسالت خود شبکه آی فیلم2 می دانم.

محسن کرمی از سال 1379 کار خود را در عرصه تهیه کنندگی آغاز کرد و با تهیه کنندگی در برنامه «معنای زندگی» توانست جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند.

وی تهیه کنندگی برنامه های «‏رهیافت‏»، «‏معنای زندگی‏، «‏مادر،کودک،تندرستی‏»، «افق روشن»، «سبزه نشانی»، «پرتو» «نواهنگ3، «‏برد برد‏»، «نواهنگ4(1402)»، سریال «یکی بود یکی نبود» و مستند «نفس، سلطه، مبارزه» را به عهده داشته است.

گفتنی است به دنبال استقبال گسترده افغانستانی ها و مهاجرین مقیم ایران و فارسی زبانان دیگر کشورهای آسیای مرکزی  از فلم و سریال های ایرانی، 26 حوت / اسفند 1396 ، تلویزیون فارسی زبان آی فیلم ۲  به عنوان نماد اشتراک فرهنگی و آیینی ملت های ایران، افغانستان و تاجیکستان، افتتاح شد.

مصاحبه کننده: سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر