نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
542
-
الف
+

حضور شرکت کننده جوان موفق افغانستانی در مسابقه «بُرد بُرد» آی فیلم2

در این گزارش به چالش کشیدن سطح معلومات شرکت کننده جوان افغانستانی در مسابقه «بُرد بُرد» آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش شبکه آی فیلم 2، مسابقه «بُرد بُرد» چندی وقت است که از سوی شبکه جهانی آی فیلم2، برای مخاطبان فارسی زبان برگزار می گردد.

این مسابقه به صورت پرسش و پاسخ و به دو گونه «اشتراک حضوری» و یا «ارسال سوال» توسط مخاطبان تلویزیونی پیش بینی شده است. البته هر دو گروه به نحو مقتضی از جوایز بی نظیر این مسابقه مستفید خواهند شد.

سازوکار این مسابقه بدین شرح است که بینندگان می توانند با ارسال مشخصات خود به حیث «اشتراک کننده حضوری» در برنامه حاضر شده، به سوالات پاسخ داده و برنده شوند و یا اگر امکان حضور در برنامه را ندارند کافیست سوالشان را از طریق پیام رسان «واتساپ» به برنامه «بُرد بُرد» ارسال نموده و تحفه ببرند.

روش ثبت نام از طریق نرم افزار واتساپ به شماره 0093789555565 بوده که اشتراک کنندگان می توانند مشخصات و سوالات طرح شده خود را به شماره یاد شده ارسال نمایند. 

هم چنان، درخصوص نحوه ارسال جوایز به برندگان افغانستانی و تاجیکستانی مسابقه برد برد که در ایران حضور ندارند باید گفت: جوایز نقدی به این گروه از طراحان سوال، از طریق دفاتر صدا و سیمای ایران در خارج از کشور پرداخت خواهد شد.

برای طراحان سوال محدودیتی وجود ندارد، سوالات در زمینه معلومات عمومی (اطلاعات عمومی) در عرصه های مختلف چون سینما، هنر، طب، جغرافیا، تاریخ و ... می باشد، البته طراحان سوال باید منبع سوال را نیز برای ما ارسال کنند تا صحت آن بررسی شود.

باید گفت، همانطور که برای طراحان سوال محدودیتی وجود ندارد، اشتراک کنندگان حضوری هم هیچ محدودیتی ندارند.

شایان ذکر است که در این مسابقه حجم بسیاری از سوالات دریافت گردیده و این روند هم چنان ادامه دارد، بینندگان و علاقه مندان می تواند سوالات خود را به شکل ذکر شده در بالا ارسال نمایند.

در ویدیوی بالا حضور شرکت کننده جوان افغانستانی در قسمت اول مسابقه برد برد و به چالش کشیدن سطح معلومات وی را تماشا می کنید.

گفتنی است که مسابقه «بُرد بُرد» به جای سریال شهریار» روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 19:00 به وقت تهران و 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر