نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
490
-
الف
+

سریال «گیلدخت»؛ فرار برای دیدار با معشوق

قسمت چهل و دوم سریال «گیلدخت» امروز از آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «گیلدخت» به کارگردانی «مجید اسماعیلی» هرروز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

این سریال تاریخی‌ محصول سال 1400 خورشیدی به تهیه کنندگی «محمدرضا شفیعی» تولید شده و فلمنامه آن را «مجید آسودگان» نوشته است.

سریال «گیلدخت» داستان زندگی «گلنار» و «اسماعیل» را به تصویر می کشد که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی که اگه صد دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می کنند و…

در این سریال تاریخی بازیگران پرآوازه ایرانی چون «محمود پاک نیت»، «میترا رفیع»، «سعید چنگیزیان»، «رضا اکبر پور»، «سعید راد»، «پریوش نظریه»، «فریبا متخصص»، «ثریا قاسمی»، «شقایق فراهانی»، «رامتین خداپناهی»، «حبیب دهقان نسب»، «فخرالدین صدیق شریف»، «حمید ابراهیمی»، «محمد فیلی»، «فریده دریامج» و... ایفای نقش کرده اند.

در سکانسی از سریال «گیلدخت» می بینید؛ «گلنار» دختر «تقی خان» از بزرگان دوران قاجار در ایران می باشد که در منطقه ای از شمال ایران در خانه ای اعیانی زندگی مرفهی دارد. «گلنار» دلباخته جوانی به نام «اسماعیل» می شود که از جنگجویان تحت فرمان پدرش می باشد اما به جز «فیروزه» ندیمه وی کسی از این ماجرا اطلاعی ندارد، دختر جوان برای دیدار با جوان مورد علاقه خود دچار چالش می شود و ... 

در ویدیوی فوق سکانسی از سریال «گیلدخت» را مشاهده می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر