نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
635
-
الف
+

دیالوگ ماندگار زنده یاد «آتیلا پسیانی» در سریال «آرام میگیریم»

در این ویدیو سکانسی دیدنی از هنرنمایی زنده یاد «آتیلا پسیانی» در سریال «آرام میگیریم» را مشاهده می کنید.

سریال «آرام می گیریم» به کارگردانی «روح‌الله سهرابی» محصول سال 1395 خورشیدی است که چندی پیش از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر گردیده است.

«آرام می‌گیریم» پربیننده‌ترین سریال سال 1395 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به نویسندگی «روح‌الله سهرابی»، «سید مرتضی مصطفوی»، «فریدون فرهودی» و «فروغ فروهیده» می‌باشد.

این سریال داستان مشکلات فامیل های با اصالتی را بیان می‌کند که در جامعه امروز فرزندانشان با مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی روبرو می‌شوند و آرامش فامیل را از بین می‌برند.

«هوشنگ توکلی»، «آتیلا پسیانی»، «ثریا قاسمی»، «کامران تفتی»، «نسرین مقانلو»، «مجید صالحی»، «مهدی سلوکی»، «لیلا اوتادی»، «علی اوسیوند»، «آشا محرابی»، «میرطاهر مظلومی»، «محمد فیلی»، «نگار عابدی»... از جمله بازیگران این سریال می باشند.

مرحوم «آتیلا پسیانی» نقش «عباس مبشر» یکی از فرماندهان نظامی و فعال در حوزه سازندگی و دفاعی را در این سریال بازی کرده است.

مرحوم «آتیلا پسیانی» در سریال «آرام می‌گیریم»، ایفای نقشی متفاوت را عهده‌دار بوده و در نقش «عباس مبشر»، تنها داماد خانواده حاج ابراهیم، مقابل کمره(دوربین) رفته بود. سردار مبشر، یکی از ماموران امنیتی است که در کنار مشغله‌های کاری و تلاش برای تامین امنیت مرزهای کشور ایران و مقابله با تروریست‌ها و خلافکارانی که قصد ایجاد اختلال را دارند، همزمان با مشکلات شخصی و خانوادگی هم مواجه شده و می‌کوشد به کمک حاج ابراهیم در حل مشکلات خانواده همسرش با بازی «لعیا زنگنه» هم گام بردارد.

قابل ذکر است «آتیلا پسیانی» فرزند زنده یاد «جمیله شیخی» است که در قالب بازیگر و کارگردان تیاتر در طول بیش از چهار دهه فعالیت، به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران ایرانی به‌شمار می‌رفت و در بیش از 40 نمایش، حدود 80 فلم و بیش از 70 سریال حضور یافته است.

وی در سریال های زیادی چون «همبازی»، «سه پنج دو»، «دیوار»، «آسمان من»، «بیداری»، «یه تیکه زمین»، «چاردیواری»، «مدینه»، «زیر تیغ»، «با خانمان»، «راه بی پایان»، «گم گشته»، «سیمرغ»، «مرضیه»، «رستگاران»، «آرام می گیریم»، «بچه ها نگاه می کنند»، «مادرانه»، «پرده نشین»، «زیر پای مادر»، «کشیک قلب» و «انقلاب زیبا» که از شبکه جهانی آی فیلم2 پخش گردیده، به ایفای نقش پرداخته است.

وی همچنین در فلم‌هایی چون «سیاه باز»، «سلفی با دموکراسی»، «غلامرضا تختی»، «سیانور»، «پاداش سکوت»، «مجردها»، «کما»، «شام آخر»، « ، «نیمه‌ی پنهان»، «آتش‌بس 1 و 2»، «حس پنهان»، «در امتداد شهر»، «تلفن همراه رئیس جمهور»، «پل چوبی» و...  به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

این هنرمند پیشکسوت ایرانی سرانجام روز جمعه مصادف با 14 میزان(مهر) 1402 خورشیدی دار فانی را وادع گفت.

در ویدئوی بالا سکانسی تاثیرگذار از هنرنمایی مرحوم «آتیلا پسیانی» در سریال «آرام می‌گیریم» را بیننده هستید.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر