نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
915
-
الف
+

قسمت آخر سریال «مدار صفر درجه» را امشب در آی فیلم2 تماشا کنید

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «مدار صفر درجه» را تماشا می کنید.

امشب در آخرین قسمت سریال «مدار صفر درجه» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ «حبیب پارسا» که به خاطر فعالیت های سیاسی و با پلان «تئودور» کاکای (عمو) «سارا آستروک» به محبس افتاده بود متواری می شود و برای پیدا کردن دختر مورد علاقه خود به سمت شیراز حرکت می کند در این میان مادر سارا که به شدت بیمار است در شفاخانه تحت درمان است، مدارک مهمی از فعالیت های خلافکارانه و ضد انسانی «تئودور» که به واسطه مامای(دایی) سارا جمع آوری شده به دست او می رسد و ...

سریال «مدار صفر درجه» به نویسندگی «حسن فتحی» محصول سال 1386 خورشیدی می باشد.

این سریال زندگی «حبیب پارسا» جوان علاقمند به تحصیل در رشته فلسفه را روایت می کند که به کمک همسر خواهرش برای ادامه تحصیل در این رشته به فرانسه می‌رود. استاد فلسفه دانشگاه پاریس، «حبیب» را که دانشجویی باهوش است در یک پژوهش با دختری یهودی به نام «سارا استروک» همکار می‌کند اما این پژوهش باعث تغییر در مسیر زندگی این دو جوان می‌شود.

«شهاب حسینی»، «رویا تیموریان»، «لعیا زنگنه»، «مسعود رایگان»، «ایرج راد»، «رحیم نوروزی»، «آتنه فقیه نصیری»، «پیام دهکردی»، «احمد ساعتچیان»، «علی قربان زاده»، «فرخ نعمتی» و «ناتالی متی» بازیگر فرانسوی به همراه سه بازیگر لبنانی «فواد البراهیم»، «هاسمیک تاشچیان»، «پیر داغر» و 13 بازیگر مجارستانی در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

گفتنی است قسمت آخر سریال «مدار صفر درجه» امشب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2، نشر می شود.

لازم به ذکر است سریال «گیلدخت» از روز پنجشنبه 30 سنبله (شهریور) جایگزین سریال «مدار صفر درجه» می شود.

در ویدیوی فوق سکانسی از قسمت آخر سریال «مدار صفر درجه» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر