نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
253
-
الف
+

امروز در سریال «مدار صفر درجه» می بینید؛ سد راه «حبیب پارسا» برای مهاجرت

قسمت اول سریال «مدارصفر درجه» امروز از آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «نوار زرد2» از امشب سریال «مدار صفر درجه» جایگزین آن خواهد شد.

سریال «مدار صفردرجه» به نویسندگی «حسن فتحی» محصول سال 1386 خورشیدی می باشد.

این سریال زندگی «حبیب پارسا» جوان علاقمند به تحصیل در رشته فلسفه را روایت می کند که به کمک همسر خواهرش برای ادامه تحصیل در این رشته به فرانسه می‌رود. استاد فلسفه دانشگاه پاریس «حبیب» را که دانشجویی باهوش است در پژوهشی با دختری یهودی به نام «سارا استروک» همکار می‌کند اما این پژوهش باعث تغییر در مسیر زندگی این دو جوان می‌شود.

«شهاب حسینی»، «رویا تیموریان»، «لعیا زنگنه»، «مسعود رایگان»، «ایرج راد»، «رحیم نوروزی»، «آتنه فقیه نصیری»، «پیام دهکردی»، «احمد ساعتچیان»، «علی قربان زاده»، «فرخ نعمتی» و «ناتالی متی» بازیگر فرانسوی به همراه سه بازیگر لبنانی «فواد البراهیم»، «هاسمیک تاشچیان»، «پیر داغر» و 13بازیگر مجارستانی در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

امروز در قسمت اول سریال «مدار صفر درجه» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ با بهبود روابط سیاسی میان کشور ایران و فرانسه در دوران حکومت پهلوی جوانی به نام «حبیب پارسا» که سال ها در آرزوی تحصیل در فرانسه است در آزمون ورودی یکی از دانشگاه های این کشور قبول می شود، اما به خاطر فعالیت های سیاسی پدر حبیب دوسیه او به نهادهای سیاسی ارجاع می شود که ...

 بر این اساس، سریال «مدار صفردرجه» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر