نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
673
-
الف
+

«مدار صفر درجه» جایگزین سریال «نوار زرد2» می شود

سریال پرطرفدار «مدار صفر درجه» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال در حال نشر «نوار زرد 2» از روز چهارشنبه 25 اسد (مرداد) سریال «مدار صفر درجه» به کارگردانی «حسن فتحی» جایگزین آن خواهد شد.

سریال «مدار صفردرجه» به نویسندگی «حسن فتحی» محصول سال 1386 خورشیدی می باشد.

مدار صفر درجه

این سریال زندگی «حبیب پارسا» جوان علاقمند به تحصیل در رشته فلسفه را روایت می کند که به کمک همسر خواهرش برای ادامه تحصیل در این رشته به فرانسه می‌رود. استاد فلسفه دانشگاه پاریس «حبیب» را که دانشجویی باهوش است در پژوهشی با دختری یهودی به نام «سارا استروک» همکار می‌کند اما این پژوهش باعث تغییر در مسیر زندگی این دو جوان می‌شود.

«شهاب حسینی»، «رویا تیموریان»، «لعیا زنگنه»، «مسعود رایگان»، «ایرج راد»، «رحیم نوروزی»، «آتنه فقیه نصیری»، «پیام دهکردی»، «احمد ساعتچیان»، «علی قربان زاده»، «فرخ نعمتی» و «ناتالی متی» بازیگر فرانسوی به همراه سه بازیگر لبنانی «فواد البراهیم»، «هاسمیک تاشچیان»، «پیر داغر» و 13بازیگر مجارستانی در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

مدار صفر درجه

بر اساس این گزارش سریال «مدار صفر درجه» از روز چهارشنبه 25 اسد (مرداد) 1402 خورشیدی، هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر