نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
635
-
الف
+

با بازیگر نقش «کوهیار» در سریال «باخانمان» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «امیر کاظمی» بازیگر نقش «کوهیار» سریال «باخانمان» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «امیر کاظمی» کرکتر «کوهیار» سریال در حال نشر «باخانمان» متولد 19 عقرب (آبان) 1369 در تهران، بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران است.

امیر کاظمی

کاظمی دانشجوی انصرافی لیسانس رشته نمایش می باشد که قبل از بازیگری عضو تیم ملی اسکیت بود.

وی به عمر 14 سالگی وقتی برای تهیه یک گزارش محلی در مورد سریال «کتابفروشی هدهد» به محل فلم برداری می رود «مرضیه برومند» کارگردان این اثر  برای سکانس پایانی او را بازی می دهد.

بعد از تجربه کوتاه در سریال «کتابفروشی هدهد» سال 85 برای اولین بار در فلم کوتاه «دوئت» حضور پیدا کرد و در سال 87 چهره اش با سریال «همه بچه های من» شناخته شد.

امیر کاظمی

او سپس در سال 1394 خورشیدی با سریال «شمعدونی» به کارگردانی «سروش صحت» در کنار بازیگرانی چون «حسن معجونی»، «آتنه فقیه نصیری» و «ویدا جوان» به شهرت رسید.

امیر کاظمی

«امیر کاظمی» در مجموعه های «لیسانسه ها» و «فوق لیسانسه ها» در نقش «مازیار رحمتی» بازی قابل قبولی را از خود نشان داد و برای بازی در سریال «لیسانسه ها» کاندید دریافت جایزه حافظ بهترین بازیگر کمیدی سال از جشنواره معتبر مجله دنیای تصویر ( جشن حافظ ) شد.

امیرکاظمی امیر کاظمی

او همچنین سابقه گردانندگی در برنامه‌های تلویزیونی چون «مثبت من»، «سپید پررنگ» و «بر خط شو (شهر بازی» را هم در کارنامه خود دارد.

امیر کاظمی

«وضعیت سفید»، «زمانی برای عاشقی»، «هفت‌سنگ»، «گشت ویژه»، «محکومین»، «سرگذشت»، «همبازی»، «جزیره»، «جوکر» و «روزی روزگاری مریخ» از جمله سریال هایی است که این هنرمند ایرانی در آن ها ایفای نقش داشته است.

امیر کاظمی

لازم به ذکر است سریال «باخانمان» با بازی «امیر کاظمی» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه ای فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

بازیگر خوب و بااخلاقی است.

فرهاد سعادت پور

سلام لطفا سریال جذاب غریبه را پخش کنید