نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
790
-
الف
+

نقش ماندگار مرحوم «اسماعیل سلطانیان» از زبان خودش

زنده یاد «اسماعیل سلطانیان» در یک مصاحبه پیرامون نقش ماندگارش در سریال «یوسف پیامبر» صحبت کرده بود.

به گزارش آی فیلم 2، زنده یاد «اسماعیل سلطانیان» از بازیگران پیشکسوت سریال‌های تلویزیون بود که مخاطبان از بازی‌های او خاطرات خوشی را به یاد دارند.

سلطانیان در سریال‌های تاریخی هم ایفای نقش کرده و بازی او در سریال تاریخی-مذهبی «یوسف پیامبر» یکی از نقش‌های ماندگارش در تلویزیون ایران بوده است.

زنده یاد «اسماعیل سلطانیان» در یک مصاحبه پیرامون حضورش در سریال پرطرفدار «یوسف پیامبر» و ماندگاری این اثر عنوان کرده بود: این‌که بخواهم بین نقش‌هایی که ایفا کرده‌ام، یکی را انتخاب کنم، خیلی خیلی سخت است. همه نقش‌هایی را که تاکنون بازی کردم دوست دارم، اما برخی نقش‌ها بیشتر دیده شده و مخاطبان با آن‌ها خاطرات خوبی دارند. نقشی که در سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی زنده‌یاد «فرج‌ا... سلحشور» بازی کردم خیلی دیده شد.

وی در این خصوص گفته بود: سریال «یوسف پیامبر» چه در زمان نشر (پخش) در سال 1386 و چه در بازنشرها همیشه مخاطبان از نقش «کیمونی» با من صحبت می‌کردند. این سریال در عرصه بین المللی نیز دیده شد و کار بسیار خوبی بود، چون صمیمیت در آن وجود داشت و این صمیمیت حتی در دیده شدن آن توسط مخاطبان نیز تاثیرگذار بود و مردم به شدت این سریال را دوست داشتند.

اسماعیل سلطانیان

زنده یاد سلطانیان همچنین در پیوند با کارنامه هنری خود اینچنین گفته بود: نقش خاصی نبوده که بخواهم آن را ایفا کنم یا حسرت بازی در آن نقش را داشته باشم. تاکنون آرزوی بازی در نقش خاصی را نداشتم و هرگاه هم نقشی به من پیشنهاد شده سعی کردم به بهترین نحو آن را ایفا کنم که به دل مخاطبان بنشیند.

لازم به ذکر است «اسماعیل سلطانیان» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران نیمه‌شب گذشته 23 جوزا (خرداد) به عمر  69 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«اسماعیل سلطانیان» درگذشت

«اسماعیل سلطانیان»: بازی در «وضعیت سفید» را بدون خواندن فلمنامه قبول کردم

م ا 

نظر شما
ارسال نظر