نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
753
-
الف
+

«مهوش وقاری»؛ از سریال «همسران» تا «کیمیا»

«مهوش وقاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در برنامه «خارج از کادر» از زندگی حرفوی خود خواهد گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهوش وقاری» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایرانی در برنامه «خارج از کادر» از خاطرات خود و نقش آفرینی در سریال ها و فلم های مختلف صحبت خواهد کرد.

«مهوش وقاری» سال 1333 در تهران به دنیا آمد. همسر او زنده یاد «محسن قاضی‌مرادی»، بازیگر فقید سینما و تلویزیون بود.

بانو وقاری لیسانس علوم سیاسی خود را در سال 1355 دریافت کرد و اولین کار بازیگری خود را در سال 1367 با کمک همسرش توانست در فلمی به نام «نار و نی» به کارگردانی «سعید ابراهیمی‌فر» اجرا کند و همینطور بعدها با همسرش در سریالی به نام «همسران» به اجرای نقش زن و شوهر پرداختند.

این هنرمند ایرانی در سریال های «دیوار به دیوار2»، «کیمیا»، «دوردست‌ها»، «یادآوری»، «دزد و پلیس»، «ستایش»، «موج و صخره»، «زمانی برای پشیمانی»، «رسم شیدایی»، «سایه آفتاب»، «هزاران چشم»، «دختران»، «روزگار جوانی 2»، «عروسی 77»، «پهلوانان نمی‌میرند»، «مدرسه مادربزرگ ها»، «سفر عشق» و فلم های «نهنگ عنبر 2»، «نیش زنبور»، «بیداری»، «پسر آدم، دختر حوا»، «چشمان سیاه»، «مروارید سیاه»، «راز گل شب بو»، «سارا»، «ماه عسل»، «مستاجر» و «سیرک بزرگ» نیز ایفای نقش داشته است.

گفتنی است برنامه «خارج از کادر» با حضور«مهوش وقاری» امشب17 جوزا (خرداد) 1402 ساعت 21:30 به وقت تهران، ساعت 22:30 به وقت کابل و 23:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر