نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1006
-
الف
+

بازیگر نقش «آلما» در سریال «بازی نقاب ها» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «سیما خضرآبادی» بازیگر سریال «بازی نقاب ها» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «سیما خضرآبادی» بازیگر نقش «آلما» در سریال در حال نشر «بازی نقاب ها» 11 حمل (فروردین) سال 1368 در تهران متولد شد.

سیما خضرآبادی

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد.

بانو خضرآبادی در خصوص نحوه ورودش به دنیای بازیگری در یک مصاحبه گفته است؛ خیلی کوچک بودم که به همراه مادرم به پشت صحنه سریال «خانه پدری» رفتم. آقای «غلامرضا رمضانی» کارگردان هم آنجا حضور داشتند و من را برای ایفای نقش در سریال «فرزندم بزرگ شده» انتخاب کردند.

وی به این ترتیب در سال 1375 وقتی 8 ساله بود با سریال «فرزندم بزرگ شده» اولین تجربه بازیگری اش را به دست آورد سپس سال 78 نیز در سریال «ایستگاه آخر» نقش آفرینی کرد.

سیما خضرآبادی

خضرآبادی در سال 1390 با سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی «حمید نعمت الله» در کنار بازیگرانی چون «عباس غزالی»، «امیرحسین رستمی»، «لیندا کیانی» و «شهین تسلیمی» دیده شد.

سیما خضرآبادی

این بانوی هنرمند در سریال پرمخاطب «بچه مهندس4» به کارگردانی «احمد کاوری» که چندی پیش از آی فیلم 2 نشر شد در نقش «شیوا» ظاهر در کنار بازیگرانی چون «محمدرضا رهبری»، «فرهاد قائمیان»، «مهشید جوادی»، «ثریا قاسمی» و ... خوش درخشید.

سیما خضرآبادی

«سیما خضر آبادی» همچنین در سریال های «بوی باران»، «سلام آقای مدیر»، «علی البدل»، «آسپرین»، «حانیه»، «جاده چالوس»، «هفت سین»، «چک برگشتی» نیز ایفای نقش داشته است.

سیما خضرآبادی

اولین تجربه بازیگری خضرآبادی در سینما مربوط به فلم سینمایی «کودک و فرشته» در سال 1387 خورشیدی می باشد.

سیما خضرآبادی

«من و زیبا» و «ترمینال غرب» از دیگر آثار سینمایی این بانوی هنرمند ایرانی می باشد.

سیما خضرآبادی سیما خضر آبادی

لازم به ذکر است سریال «بازی نقاب ها» با بازی «سیما خضرآبادی» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر