نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
747
-
الف
+

اسکار بالیوود برگزار شد

جشنواره «اسکار» بالیوود با حضور ستارگان هندی برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی که چشم جهانیان به پایان هفتاد و ششمین جشنواره فلم «کن» فرانسه دوخته شده بود، جشنواره «اسکار» بالیوود با حضور ستارگان هندی برگزار شد.

ستارگان بالیوود، از جمله «سلمان خان»، «هریتیک روشن»، «آبیشک باچان»، «ویکی کائوشال»، «سارا علی خان»، «کریتی سانون» و «ژاکلین فرناندز» روی فرش سبز جشنواره ظاهر شدند؛ رنگی که بالیوود عمداً به جای فرش قرمز سنتی به منظور حمایت از تلاش‌های زیست محیطی انتخاب کرد.

در این فهرست، فلم ماجراجویی فانتزی «برهماسترا: قسمت اول شیوا» موفق به دریافت جایزه شد و فلم کارآگاهی به نام «دریشیام2» به کارگردانی «نیشکانت کامت» جایزه بهترین فلم را اخذ نمود.

فلم هندی «برهماسترا: قسمت اول شیوا» در ژانر فانتزی و ماجراجویی به کارگردانی «آیان موکرجی» است که در سال 2022 منتشر شده و در این فلم «آمیتاب باچان»، «رانبیر کاپور»، «آلیا بات»، «آکینی ناگرجونا»، «شاهرخ خان»، «دیمپل کاپادیا» و «مونی» نقش آفرینی کرده است. 

داستان این فلم درباره‌ی مردی جوان به نام «شیوا» با بازی «رانبیر کاپور» است که به دنبال عشق و همچنین کشف حقیقت وجودی خود وارد یک ماجراجویی می‌شود. در طول سفر، او باید با نیروهای شیطانی زیادی که زندگی‌اش را تهدید می‌کنند، روبرو می‌شود...

فلم «دریشیام2» به کارگردانی «آبیشک پاتاک» و تهیه کنندگی «بوشان کومار»، «کریشان کومار» و «کومار منگات پاتاک» و «آبیشک پاتاک»محصول سال 2022 خورشیدی می باشد.

«اجی دیوگن»، «تابو»، «شریا سارن»، «ایشیتا داتا»، «مرونال جادها» از جمله هنرمندانی هستند که در این فلم به ایفای نقش پرداخته است.

«دریشیام2» داستان زندگی خانواده ای را به تصویر می کشد که به شکل غیر منتظره درگیر یک جرم بزرگ می‌شوند و مرد خانواده تلاش می‌کند تا خانواده‌اش را از طریق نیمه‌ی تاریک قانون نجات دهد...

فلم دریشیام ۲

گفتنی است فلم «پاتان» نیز با بازی «شاهرخ خان» پس از اکران در ژانویه تمام رکوردها را در باکس آفیس هند شکست و در پنج روز اول اکران خود با استقبال گرم مردم رو به رو گردید.

هند به طور متوسط ‌سالانه 1600 فیلم تولید و محصولات سینمایی خود را به اقصی نقاط جهان به ویژه آسیا، آفریقا، خاورمیانه و همچنین اروپا و شمال صادر می‌کند.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر