نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
907
-
الف
+

امروز در «آب پریا» می بینید؛ توطئه دیو خشکسالی و ناپدید شدن «آب پری»

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «آب پریا» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «بچه های مدرسه همت»، از امروز چهارشنبه 30 حمل (فروردین) سریال «آب پریا» جایگزین آن می شود.

سریال «آب پریا» با توجه به اهمیت فرهنگ سازی درخصوص مصرف بهینه از آب در خانواده ها به کارگردانی «مرضیه برومند» در سال 1392 خورشیدی ساخته شد.

این سریال موضوع کمیدی_فانتزی دارد و داستان چند پری را روایت می کند که برای نجات خواهرشان(آب پری) از دست دیو خشکسالی (اپوش) به زمین می آیند.

«امیر حسین صدیق»، «هنگامه مفید»، «بهناز جعفری»، «سحر ولدبیگی»، «لیلی رشیدی»، «سیامک صفری»، «امیر میرآقا» و... از جمله بازیگران این سریال می باشند.

امروز در قسمت اول سریال «آب پریا» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ خواهران پری هر یک حافظ و نگهبان بخشی از عناصر طبعیت مانند آب، زمین، باد و برف می باشند؛ این 4 خواهر هر سال روز سیزدهم نوروز گرد هم می آیند اما با ناپدید شدن ناگهان «آب پری» خواهران  وی نگران می شوند و برای پیداکردن او از جام جهان نما کمک می گیرند ولی ...

سریال «آب پریا» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر