نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
719
-
الف
+

آنچه در قسمت اول سریال «دردسرهای عظیم2» می بینید+ ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «دردسرهای عظیم 2» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن فصل اول سریال «دردسرهای عظیم»، از امروز 27 حمل (فروردین) سریال «دردسر های عظیم2» جایگزین آن می شود.

سریال «دردسر های عظیم2» به کارگردانی «برزو نیک نژاد» محصول سال 1394 خورشیدی می باشد.

در فصل دوم این سریال خواهید دید که با پیدا شدن یک طفل در موتر «لطیف»، وی بار دیگر برای ازدواج با «بهار» دچار جنجال هایی نو می شود، «فرحان» که خود را مدیون کمک های «لطیف» می داند، تلاش می کند تا مشکلات پیش آمده برای وی را حل کند، اما...

«مهدی هاشمی»، «امیر غفارمنش»، «مهران رجبی»، «محمدجواد عزتی»، «الناز حبیبی»، «مریم سعادت»، «پرستو گلستانی»، «امیرحسین صدیق»، «مه لقا باقری»، «سولماز غنی»، زنده یاد «زهره فکور صبور»، «اشکان اشتیاق»، «صفا آقاجانی»، «افسانه ناصری»، «حسین محب اهری»، «داریوش اسدزاده»، «فرزاد حاتمیان»، «فریده سپاه منصور» و «بهشاد شریفیان» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

امروز در قسمت اول سریال «دردسرهای عظیم2» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «فرحان خاکپور» برای جبران زحمات اطرافیانش بعد از تسویه بدهی های خود تصمیم می گیرد تا خانه قدیمی «منیر» را با همکاری پسرش «ارسلان» نوسازی کند از این رو همه ساکنان خانه باید به مکان تازه ای که فرحان در نظر گرفته جابه جا شوند، از سوی دیگر «فیروزه» با نزدیک شدن به مراسم نکاح «بهار»و «لطیف» تصمیم می گیرد تا به سراغ فامیل شوهر محرومش برود و رضایت آن ها را نیز برای این مراسم کسب کند اما ....

فصل دوم سریال «دردسر های عظیم» به جز روز های پنجشنبه هر روز ساعت ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر