نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
488
-
الف
+

امروز در «گمگشته» می بینید؛ تلاش ناکام خلافکاران برای اخاذی و ربودن «سید جلال»

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «گمگشته» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «روزهای بد به در»، از امروز 12 حمل (فروردین) سریال «گمگشته» جایگزین آن می شود.

 سریال «گمگشته» به کارگردانی «رامبد جوان» تولید سال 1380 خورشیدی می باشد.

داستان سریال گمگشته درباره فرد مومنی است كه در یک کمپنی معتبر كار می‌كند؛ چند نفر از خلافكاران او را می‌ربایند تا از فامیل وی اخاذی كنند؛ اما فرد سارق كه با مادرش زندگی می‌كند، شباهت خيلی زيادی به او دارد و به همين دليل خود را به جای او معرفی می کند و هيجان سریال از تقابل رفتارهای يك فرد متدين با فرد خلافكار شروع می‌شود.

«آتیلا پسیانی»، «فرامرز صدیقی»، «آتنه فقیه‌نصیری»، «پژمان بازغی»، «حدیث فولادوند»، «صالح میرزاآقایی»، «زهره حمیدی»، «بیوک میرزایی» و زنده یاد «صدیقه کیانفر» از بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت اول سریال «گمگشته» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ خلافکاران به منظور اخاذی تلاش می کنند تا «سید جلال عابدی» را که فردی دیندار و پولدار می باشد، بربایند اما به صورت اتفاقی در سرک مردی شبیه به او را دستگیر می کنند؛ «کریم» مرد خلافکاری که شباهت زیادی به «سید جلال عابدی» دارد با مشارکت «داوود» عامل اصلی این عملیات پلان تازه ای طراحی می کند و ...

بر این اساس، سریال «گمگشته» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر