نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
964
-
الف
+

سریال «روزهای بد به در» به ایستگاه پایانی رسید

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «روزهای بد به در» را مشاهده می کنید.

امروز در قسمت آخر سریال «روزهای بد به در» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «پرویز» بعد از معضلات فراوان موفق می شود مراسم نکاحش با «نگار» را برگزار کند اما به خاطر برگزاری مراسم پاتختی با مالک خانه جدیدش به مشکل برخورد می کند؛ از این رو برای کمک به خانوده خود تصمیم تازه ای می گیرد، از سوی دیگر فردی به نام «خندقی» به سراغ فامیل «اردشیر» رفته و ...

به گزارش آی فیلم 2،سریال «روزهای بد به در» به کارگردانی «سعید آقاخانی» و تهیه کنندگی «ایرج محمدی» و «مهران مهام» محصول سال 1393 خورشیدی می باشد.

داستان این سریال دربارهٔ اردشیر، خدمتکار یک مکتب (مدرسه) است که همراه فامیل خود برنامه‌ریزی کرده تا مراسم جشن نکاح (عروسی) پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند، اما ناگهان حکم تقاعد (بازنشستگی) او می‌آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند، همین مسئله باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی های آن ها به هم بریزد، اما همه آن‌ها دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات را پشت سر بگذارند و مراسم را برگزار کنند.

«هومن برق‌نورد»، «مریم امیرجلالی»، «مهران غفوریان»، «لاچین دربندی»، «مهران رجبی»، «بیژن بنفشه‌خواه»، «مهرناز بیات»، «سیده شیما سلیمی»، «غلامرضا نیکخواه»، «کریم قمهران ربانی»، «بهشاد شریفیان»، «امیررضا میرآقا»، «حامد اخباری» و «محمدرضا شیرخانلو» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

بر اساس این گزارش، سریال «گمگشته» از روز شنبه 12 حوت (اسفند) 1401، هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر