نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1054
-
الف
+

«آدرینا صادقی» بازیگر سریال «احضار» کیست؟

در این گزارش با «آدرینا صادقی» بازیگر سریال «احضار» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «آدرینا صادقی» بازیگر تازه کار و نوظهور سینما، تیاتر و تلویزیون ایران متولد دهه 1370 خورشیدی می باشد.

آدرینا صادقی

این هنرمند جوان ایرانی فعالیت خود را با حضور در تیاتر و اجرای نمایش‌های فوق العاده آغاز کرده و در رشته کارگردانی سینما تحصیل می کند.

وی از سن 18 سالگی در کلاس های آموزشی «صابر ابر» اشتراک داشته است و از این طریق برای حضور در سریال «احضار» به «علیرضا افخمی» کارگردان این اثر معرفی شده و پس از گذراندان مراحل تست و ارزیابی برای ایفای نقش «مائده» انتخاب شد.

آدرینا صادقی

در خلاصه داستان سریال «احضار» آمده است: «مائده» و «زهره» دختر عمه و دختر مامای «دایی» یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود برای یک سفر تفریحی عازم شمال ایران شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند، اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت مى‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای مى‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن «محسن» خواستگار قبلى مائده به این جمع حوادثی رقم مى خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون مى‌نماید.

احضار

گفتنی است سریال «احضار» با بازی «آدرینا صادقی» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر