نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
686
-
الف
+

نشر مرحله نهایی فصل سوم نواهنگ در روز اول نوروز

مرحله نهایی فصل سوم برنامه نواهنگ را در روز اول نوروز از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، فصل سوم مسابقه استعداد یابی نواهنگ پس از طی مرحله های مختلف به شمول انتخابی 100 بهترین، 42 بهترین، 18بهترین و مرحله اصلی همزمان با شروع نوروز سال 1402 به اتمام می رسد.

مسابقه نواهنگ به عنوان یکی از بزرگترین برنامه های استعدادیابی تلویزیون ایران، تاکنون در سه فصل بهمنظور شناسایی و حمایت از آوازخوان های نو ظهور و با استعداد افغانستان و تاجیکستان در شبکه جهانی آی فیلم2 برگزار گردیده است.

فراخوان فصل سوم «نواهنگ» از اوایل عقرب (آبان) سال1401 منتشر شد و در مرحله اول علاقه مندان افغانستانی و تاجیکستانی از کشورهای ایران، آلمان، سوئیس، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، امریکا و ترکیه  اجرای خود را به صورت ویدیویی برای ارزیابی اولیه به دبیرخانه مسابقه ارسال نمودند.

«عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» آوازخوان های مطرح افغانستان داوری سومین فصل مسابقه نواهنگ را بر عهده داشتند.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد 117نفر انتخاب شدند که از میان آن ها ابتدا 42 استعداد برتر آوازخوانی و سپس 18 بهترین انتخاب شدند. در ادامه با انتخاب 9 نفر برتر، رقابت وارد مرحله اصلی شده و در مرحله نهایی، نفرات برتر با عناوین نفر اول، دوم و سوم انتخاب خواهند شد.

شایان ذکر است که نشر مرحله نهایی فصل سوم مسابقه نواهنگ روز سه شنبه اول نوروز ساعت 08:00 به وقت تهران، 09:00 به وقت کابل و 09:30 به وقت دو شنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر