نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1790
-
الف
+

عکس‌های جدید از «نون خ ۴» منتشر شد

زمان نشر فصل چهارم سریال «نون خ» مشخص شد.

به گزارش آی فیلم 2، فصل چهارم سریال تلویزیونی «نون خ» به تهیه‌کنندگی «مهدی فرجی» و کارگردانی «سعید آقاخانی» با طی مراحل پس از تولید این روزها برای نشر نوروزی از اول حمل (فروردین‌) ۱۴۰۲ آماده می‌شود و با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان نشر این سریال در این ماه مبارک نیز ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان فصل جدید این سریال آمده است: پس از حمله گله گرگ‌ها به قریه(روست) و کشته شدن گاو و گوسفندان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می‌شود. بزرگان قریه تلاش می‌کنند با شکار گرگ‌ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی‌شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می‌کنند. در ادامه آنچه باعث شعله‌ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای نورالدین را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب‌ماندگی از ده بالا به تکاپو می‌اندازد و ماجراهای ریز و درشتی را رقم می‌زند.

در فصل چهارم این سریال سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدیه بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس میمنت، امیرسهیلی، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، ماشالله وروائی، علی اخوان مطلق و هومن حاجی‌عبدالهی به هنرنمایی پرداخته‌اند.

«نون خ» مخفف نام کرکتر اصلی این سریال، «نورالدین خانزاده» است که در سال های  1398  تا 1400با داستان های متفاوت از رسانه ملی ایران نشر شده و سه سال جزء پربیننده ترین سریال های نوروزی این کشور بوده است.

گفتی است تا کنون سه فصل سریال «نون خ» به کارگردانی «سعید آقاخانی» و تهیه کنندگی «مهدی فرجی» از آی فیلم 2 نشر شده است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر