نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
834
-
الف
+

نقش متفاوت بازیگر یوسف پیامبر

«مصطفی زمانی» با نقشی متفاوت در فلم «عطر آلود» در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران حضور پیدا کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «مصطفی زمانی» بازیگر نقش «یوزارسیف» در سریال پرطرفدار و محبوب «یوسف پیامبر» با فلم سینمایی «عطرآلود» در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران حضور یافت.

فلم «عطرآلود» تازه‌ترین اثر سینمایی «هادی مقدم‌دوست» یک ملودرام عاشقانه است که با نگاهی انسانی به دغدغه‌های اخلاقی بشرِ امروز می‌پردازد و این اثر در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر ایران رقابت می کند.

«هادی مقدم‌دوست» کارگردان این فلم در گفتگویی پیرامون موضوع اثر خود گفته است: یکی از «درباره‌»‌های این فلم «مرگ» است اما در عین حال این اثر درباره رشد و ارتقا هم است. به نوعی درباره درک متفاوتی از زندگی کردن با فهمیدن حضور مرگ است. از این منظر نمی‌توان گفت فلم فقط درباره مرگ است، بلکه همزمان درباره رشد در زندگی هم هست.

هادی مقدم دوست

وی افزود: فلم دونیمه متفاوت و مجزا از هم دارد. نیمه اول شخصیت پردازی‌ها به درستی پیش می‌رود و تماشاگر با گره‌افکنی، کشف معما‌ها و پیشبرد داستان مبتنی بر یک درامی اجتماعی مواجه است، اما نیمه دوم به ریتم کند و عدم گره‌افکنی‌ مناسب از روایت قصه دچار می‌شود و همین برای مخاطب خسته کننده است. البته تمایز قابل توجهی میان روایت «عطر آلود» از فراز و فرودهای انسان و نمونه‌های دیگر از آنچه در سینمای ما درام اجتماعی خوانده می‌شود، می‌توان دید.

 «هدی زین العابدین»، «کوروش تهامی»، «همایون ارشادی»، «حسام محمودی»، «سودابه بیضایی» و «شهروز ابراهیمی» از جمله دیگر بازیگران این فلم می باشند.

لازم به ذکر است «مصطفی زمانی» بازیگر جوان ایرانی علی رغم درخشش در فلم‌هایی نظیر «آل»، «بدرود بغداد»، «ملکه»، «یک روز به خصوص» و... هیچگاه موفق به دریافت سیمرغ نشده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر