نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
319
-
الف
+

بازخوانی آهنگ «نصرت پارسا» توسط اشتراک کننده گروه «خیام نیشابوری» نواهنگ

در این گزارش آهنگ «داد از جدایی» از «نصرت پارسا» را با صدای «مشعل شمسی» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «مشعل شمسی» برگزیده گروه «خیام شیرازی» در اجرای خود آهنگ در مرحله 42 بهترین «داد از جدایی» را از «نصرت پارسا» بازخوانی کرد.

فصل سوم مسابقه نواهنگ برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» روزهای جمعه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده، 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت خواهند کرد و از بین این هفت هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

گفتنی است تا کنون پنج قسمت از مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ از شبکه آی فیلم 2 نشر شده و از بین اشتراک کنندگان حاضر در این گروه ها «محمدرضا احمدی»، «غلام سرور حسینی»، «حبیب مهاجر»، «مصطفی افتخاری»، «عظیم حکیمی»، «بهزاد عزیزی»، «مصطفی اصلان»، «بصیر فیضی»، «مشعل شمسی»، «فرهاد صدیقی» با رای هیات داوری و «محب تابان»، «نبیل الحان»،«مصطفی بارز» و «ناصر زمانی» با رای مردمی به مرحله 18 بهترین این برنامه راه پیدا کردند.

در ویدو فوق آهنگ «داد از جدایی» را با صدای «مشعل شمسی» نظاره گر هستید.

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر