نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
797
-
الف
+

راه یابی «مشعل شمسی» و «فرهاد صدیقی» به مرحله 18 بهترین مسابقه نواهنگ

«مشعل شمسی» و «فرهاد صدیقی» از گروه «خیام نیشابوری» به مرحله 18 بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ راه پیدا کردند.

به گزارش آی فیلم 2، هفت اشتراک کننده افغانستانی مسابقه «نواهنگ» در مرحله 42 بهترین دور سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» تحت گروه «خیام نیشابوری» با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شدند.

در این مرحله هفت تن به شمول «فرهاد صدیقی»، «مسعود رسولی»، «شکران انوری»، «مشعل شمسی»، «فریدون خانی»، «صادق کاظمیان» و «سید مصطفی حسینی» در قالب گروه «خیام نیشابوری» با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها «مشعل شمسی» و «فرهاد صدیقی» به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند. 

همچنین آقایان «مسعود رسولی» با کد رای دهی 123، «شکران انوری» با کد رای دهی 124، «فریدون خانی» با کد رای دهی 126، «صادق کاظمیان» با کد رای دهی 127 و «سید مصطفی حسینیی» با کد رای دهی 128 برای راه یافتن به مرحله بعدی نیازمند آرای مردمی هستند.

بر این اساس، بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز سه شنبه 11 دلو (بهمن) آرای خود را به خواننده مورد نظرشان ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنند.

لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود. 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر