نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
446
-
الف
+

با هم تماشا کنیم؛ هنرنمایی «بهزاد عزیزی» در فصل سوم مسابقه نواهگ

در این گزارش اجرای «بهزاد عزیزی» در مسابقه آوازخوانی فصل سوم مسابقه نواهنگ را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «بهزاد عزیزی» از اشتراک کنندگان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» با اجرای آهنگ «آفتابم روشنایی ندارد» از «جاوید شریف» توانست نظر داوران را جلب و به مرحله 18 بهترین این مسابقه آوازخوانی راه پیدا کند.

گفتنی است فصل سوم مسابقه نواهنگ برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» روزهای جمعه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیو بالا اجرای آهنگ «آفتابم روشنایی ندارد» با صدای «بهزاد عزیزی» را در مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 تماشا می کنید.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ ویژه آوازخوان های افغانستان و تاجیکستان از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده اند.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت می کنند و از بین این 7 هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است قسمت 4  مسابقه نواهنگ با رقابت هفت اشتراک کننده به شمول «مصطفی اصلان»، «ناصر زمانی»، «رضا سعیدی»، «عبدالناصر رئوفی»، «محمد رفیع الکوزی»، «بصیر فیضی» و «فهیم یوسفی» در قالب گروه «حافظ شیرازی» امشب ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر